הכתבה נכתבה בשיתוף מוקד אנוש

מגפת הקורונה אילצה את כלל אוכלוסיית העולם להתמודד עם אתגרים רבים שלא עמדה בהם בעבר– מביניהם אולי האתגר הקשה מכולם – הריחוק החברתי, בדגש על האוכלוסייה הבוגרת. 

כבר בחודש אפריל, קרוב לפרוץ המגפה, עדכן ארגון הבריאות הבינלאומי כי האוכלוסייה הבוגרת נמצאת בסיכון מוגבר לתמותה מקורונה - נתון שאילץ את כולנו להקפיד על ריחוק מבני המשפחה והקרובים המבוגרים בחיינו. נתוני הלמ״ס מעדכנים כי אחד מכל ארבעה חולי קורונה בני 70 ומעלה בישראל נמצא במצב בינוני, קשה או שנפטר. 11% מהחולים בגילים אלו עד כה נפטרו וכתוצאה מכך, האוכלוסיה הבוגרת מצאה עצמה בודדת יותר ומרוחקת ממשפחתה ומהחברים.

ובכל זאת, לצד תחושת חוסר הוודאות והאתגרים המורכבים המאפיינים את התקופה הנוכחית, שמחנו למצוא את חברת מוקד אנוש בע"מ, אשר מתאימה את עצמה למצב החדש ועוזרת לאוכלוסיית גיל הזהב להחזיר את השליטה לידיה.

הכירו את מוקד אנוש
מוקד אנוש הוקמה בישראל בשנת 1991. מאז ועד היום הפכה לאחת מספקיות לחצני המצוקה המובילות בארץ ומעניקה שירות לעשרות אלפי לקוחות פרטיים, לצד גופים גדולים כגון ביטוח לאומי, משרד הביטחון, ג׳וינט ישראל, עמותות למען הקשיש ועוד. החיבור למוקד המצוקה מספק מענה 24/7 במספר חזיתות ע״י צוותים מנוסים ואדיבים, המעניקים שירות לאורך כל ימות השנה. 

לחצן מצוקה מכל מקום בבית 
לחצן המצוקה של מוקד אנוש מתחבר לקו הטלפון הקיים, וכולל בין היתר לחצן אלחוטי עמיד במים אשר ניתן לענוד על היד או סביב הצוואר. בלחיצה על המכשיר או הלחצן האלחוטי, יפתח קו דיבור ושמיעה בין המוקד למנוי, כך שאין צורך לגשת למכשיר הטלפון. מיד לאחר הלחיצה, מופיעים במוקד המצוקה כל פרטיו של הלקוח הכוללים בין היתר את פרטי אנשי הקשר, מחלות, אלרגיות, גורמי עזרה ועוד.

בנוסף, מספקת חברת מוקד אנוש לחצנים מתקדמים נוספים, בניהם מכשיר מצוקה עם חיישן לאיתור נפילה, לחצן הפועל ללא קו טלפון מחוץ לבית, לחצן לניטור ואיתור וכן אפליקציה ייעודית.

הזמנת שירות רפואי או בדיקה מהבית
בימים אלה, כולנו מעדיפים להתרחק מחדרי המיון, על אחת כמה וכמה האוכלוסייה הבוגרת. בעת יצירת קשר עם מוקד אנוש באמצעות לחצן הסיוע, האפליקציה או באמצעות שיחה טלפונית, ניתן לבקש הזמנת שירותים רפואיים. השירות מספק בין היתר הזמנת רופא לבדיקה רפואית מקיפה, מתן תרופות ראשוניות ל-24 שעות, תעודה רפואית, הפניה לבית חולים במידת הצורך והזמנת  אמבולנס לפינוי. 

הרבה יותר מלחצן מצוקה – שירות אוזן קשבת 
בייחוד בימים אלה כולנו זקוקים למישהו שיקשיב לנו, יהיה שם בשבילנו גם כשאנחנו רק רוצים לדבר או לשתף. שירות מוקד אנוש מאפשר למנוי לשוחח ולדבר עם נציג בעל יכולת הקשבה, לב פתוח ורצון להיות שם עבור הקשיש. נציגי החברה מקיימים קשר טלפוני עם המנויים לבדיקות שוטפות של מכשיר המצוקה, לצד שיחות אישיות 24 שעות ביממה להפגת מצבי בדידות, פחד וחרדה.

חברת מוקד אנוש מאפשרת לאוכלוסיה המבוגרת להרגיש כי אינם לבד בביתם. בלחיצה על לחצן הסיוע עונה קול אנושי, שמשוחח איתם ומסייע להם. 

מוקד אנוש בכל צורך
לצד השירותים הרפואיים, ניתן לבקש באמצעות יצירת קשר עם המוקד גם הזמנת שירותי בטחון. לדוגמא, הזנקת משטרה במקרה של חשש לפריצה, אלימות או סיכון לחייו של המנוי, פריצת מנעולים במצבי חירום, או איתור של קרובי משפחה, חברים ושכנים במקרה הצורך.

לסיכום, חברת מוקד אנוש נמצאת בחזית הקורונה ומספקת מגוון שירותים לאוכלוסיית גיל הזהב, אשר עוזרים להם להתמודד עם החרדה, תחושת הבדידות וכמובן לסייע להם בשעת הצורך.
רוצים לקבל פרטים נוספים על השירות? התקשרו עכשיו ל-09-7632209