הכתבה נכתבה בשיתוף סינופיה טכנולוגיות בע'מ

יתרה מכך, ניהול מערכות המחשב וכ"א הופכים לאתגר משמעותי של בעלי העניין שבא לידי ביטוי מחד בגיוס ו/או הקטנה של כמות העובדים לפי הצורך ומאידך הדאגה הבלתי פוסקת של שרידות ואבטחת הנכסים הדיגיטליים של הארגון באופן מיטבי.
לאור האתגרים הללו ברצוננו להביא בפניכם את הפתרון בכתבה הבאה בשילוב חוויות לקוח מעולם הפיננסים.

תחשבו רגע כמה אתם משתמשים במכשיר הנייד בעיקר ובאפליקציות בפרט במהלך היום יום: כשאתם רוצים להתקשר למישהו, יש לכם רשימת אנשי קשר ובלחיצת כפתור אתם יכולים להגיע לאדם המבוקש. יש לכם אפליקציות לשמירת מטלות, אתם מקליטים הודעות קוליות, אם אתם פתאום צריכים לעשות חישוב יש לכם מחשבון בהישג יד. 

כל אפליקציה שהורדתם מתאימה למטרה ספציפית בחיים שלכם, למשל: אפליקציית כושר, בשביל לבצע אימונים ביתיים או אם נרשמתם למכון כושר אז בטח תרצו להיות מעודכנים ותורידו אפליקציה של המכון. עכשיו תיקחו את כל זה ותשוו את זה לחברה גדולה. היום כל ארגון זקוק לאנשים, תהליכים פנימיים וכמובן לטכנולוגיה כדי להתנהל ולנהל את הדברים בצורה הטובה ביותר. 
מערכות מידע, הם סוג של אמצעי לאיסוף וניתוח של נתוני הארגון אשר מסייעים לו להבין איפה הוא עומד בשוק ולקבל החלטות עסקיות שמשפיעות על ההווה ואיך יראה העתיד. 

כיום, המנמ"רים בארגונים ניצבים בפני דילמות מאתגרות, החל מגיוס והכשרה של מועמדים אידיאליים ועד לשיתוף מידע. חוץ מזה עליהם לעמוד במטרות הארגון וכך נוצר מעגל קסמים שבו הם עוסקים בטפל ולא במהות, כיצד לקדם את האירגון לתועלות עסקיות באמצעות מערכות מידע. 

זה המקום לדבר על שירות מנוהל של תשתיות המחשוב, המשכיות עסקית ואבטחת מידע אשר יורידו את הנטל מעל גבם של מנמ"רים  ויפנה את זמנם להתמודדויות האמתיות של קידום הארגון ברמה האפליקטיבית, נשמע כמו חלום? נכון ? 

אז למה בעצם שירותי IT מנוהלים ?
"שירות מנוהל מבחינתי, מתחיל  בכך שאני משוכנע כסמנכ"ל שיש לי  שותף לדרך ולחזון ולא רק ספק ושהאינטרס של החברה שלי הוא גם האינטרס שלו ושל החברה שלו" (עפר כהן, מנמ"ר תמורה סוכנות ההסדרים מהגדולות בישראל).

עוד אמר לנו עופר : "אין ספק כי קבלת שירותיIT  חיצוניים ומותאמים לפעילות הארגון, משחררת אותי מהתעסקות שוטפת ומאפשרת לי להתמקד בדיוק בדברים החשובים לצמיחת הארגון.

אני צריך לדאוג שתמורה תעבוד ביום יום והשרות המנוהל אכן דואג שכך יהיה, החלק המרכזי בתפקיד שלי הוא לתת לחברה את האפשרות לעבוד ברמה העסקית, לקדם ולפתח מערכות דיגיטליות, להכין את החברה לעתיד לבוא, לממש את החזון העסקי באמצעות הטכנולוגיה, להענות לאתגרי הרגולציה ועוד.

אם אני הייתי צריך להתעסק ביום יום השוטף שלי במחשב שקרס, בלקוח לא מרוצה, בשרת לא מעודכן הייתי בבעיה ולא הייתי מצליח לקדם את תמורה וכאן בעצם נכנסת סינופיה, היא סוגרת לי את כל הפינה הזו ומדווחת, מעדכנת, מתייעצת איתי אך מורידה ממני את נטל האחריות. אגב, סינופיה גם שותפה אמיתית לחלק האסטרטגי כיועצת".

שירות לכלל רבדי ה- IT
שירות מנוהל כשמו כן הוא. שירות הניתן באופן מלא לכלל רבדי ה-IT החל מרמת המשתמשים, תשתיות היצור, עותקי הגיבוי, המשכיות עסקית ואבטחת מידע. בעצם אנו מסירים מהמנמ"ר באופן מלא את האחריות מהתעסקויות היומיומיות. 

מבחינתנו, מדובר בשותפות ארוכת טווח, שבה אנו לומדים את החברה בפן הארגוני/עסקי וכמובן גם בפן הטכנולוגי. בתחילת כל שנה, אנו מקיימים פגישה בה אנחנו שומעים מהמנמ"ר מה התוכניות שלו, לאן הוא רוצה להוביל את הארגון ויחדיו אנחנו מחברים את כל החלומות שלו לכדי תכנית עבודה מציאותית.

לשירותים מנוהלים יש יתרון מאוד משמעותי, במיוחד בעידן של היום – תמורה לכסף. במקום להסתמך על אנשי IT פנימיים עם ידע מוגבל או להתעסק בתלונות של משתמשי הארגון בנושאים השונים: בעיות איטיות של נתונים, גרסאות לא מעודכנות של מערכות הפעלה, שרתים לא מתפקדים שבסופו של דבר גורמים לכם לעשות טיילת של אנשי IT שונים אל עבר הסביבה שלכם, אתם מקבלים צוות מומחים בהישג ידכם  שמביא באמתחתו מעטפת ידע נרחבת המתפרסת על פני שנות ניסיון רבות. אז ככל שתקדימו להעסיק צוות מומחים מהסוג הזה כך תהיו מעודכנים בחידושים ובפתרונות השונים, שיוכלו להתאים לאחד מהאתגרים עמו אתם מתמודדים ממש עכשיו.

הגישה שמנחה אותנו באתרים מנוהלים היא פרואקטיביות, שבאה לידי ביטוי באמצעות פיקוח, ניהול שוטף ושמירה על רציפות ותקינות הביצועים של המערכות השונות וכך אנו יכולים לצפות מראש בעיות שעלולות להתרחש בעתיד ולטפל בהם מבעוד מועד. 

בכל אתר יש לנו צוות, שבראשה עומד "המנהל האופרטיבי", אשר מסונכרן באופן קבוע עם כלל מנהלי מערכות המידע של החברה ברמה שהוא יודע על כל הפרויקטים שעתידיים להתקיים גם אלה שלא שייכים אליו. תחת המנהל האופרטיבי עומד איש סיסטם בכיר שאמון על צוות אנשי תמיכה שאחראים לתת שירות יומי לעובדי החברה, שבא לידי ביטוי: טיפול במחשב שלא עולה, מדפסת שקרסה, ניהול תהליך קבלת עובד חדש למערכות החברה, מסמכים שהלכו לאיבוד ועוד. 

אז למה סינופיה ? 
העיקרון המנחה אותנו לאורך כל הדרך – זמינות,רציפות ונגישות המידע באירגון בכל מקום וזמן. בזכות גישה זו ואסטרטגיה סדורה וברורה הוכחנו לאורך זמן שעקרונות אלה סייעו בזמן במשברים אמיתיים (ניסיונות תקיפה, כשלים לוגים ואתגרים עסקיים) ללקוחותינו. 

הניסיון הנצבר בחברת סינופיה נפרס על פני שני עשורים, המורכב ממגוון לקוחות בסדר גודל בינוני ועד לגופים גדולים שבא לידי ביטוי בחסכון תקציבי משמעותי על פני ציר הזמן תוך עמידה ללא פשרות בשלושת העקרונות: רציפות המידע, תקינות המידע וזמינות המידע תוך שימת דגש על מינימום אפשרי של אובדן מידע.  אנו רואים בשירות מנוהל כהזדמנות לצאת לדרך משותפת יחד איתכם כשהמטרה שלנו לצעוד יחד אתכם לעבר השגת המטרות העסקיות שלכם באופן שקט ובביטחון מלא. 

חדר ישיבות (צילום: יח''צ)חדר ישיבות (צילום: יח''צ)

סינופיה טכנולוגיות בע"מ
09-7469982 | [email protected] | http://www.sinopia.co.il
כתובתנו - בניין מועצה אזורית דרום השרון.