הכתבה נכתבה בשיתוף הפיראט האדום

אנו הולכים להמליץ לכם על 5 צעצועים לתינוקות ששווה לרכוש, כאלה שכולם יוכלו להנות מהם – גם התינוק עצמו וגם ההורים. כמובן שבסוף הבחירה היא אך ורק בידיים שלכם, אך ההמלצות כאן יכולות להפוך את החיים שלכם להרבה יותר פשוטים – כי אתם תדעו בדיוק מה אתם מחפשים.

תזכרו כי זה לא כל כך פשוט לקנות צעצועים לתינוקות, ולעיתים ההוצאה הכספית תהיה יקרה יותר ממה שחשבתם בתחילת הדרך. אנו נעשה לכם סדר, ונאפשר לכם לגלות את הצעצועים במחיר הטוב ביותר – כאלה שיהיו שווים את ההשקעה שלכם, לא משנה באיזה כיוון תסתכלו על פני הדברים.

הליכון - תסייעו לתינוק לעשות את צעדיו הראשונים

אחת מהמתנות הטובות ביותר שתוכלו לתת לתינוק זה הליכון, ההליכון מטרתו היא לסייע לתינוק לעשות את צעדיו הראשונים. כך בתוך זמן קצר הוא יוכל להתחיל ללכת כמו שצריך, ואתם כמובן תהיו אלה שעזרתם לו לעשות את הצעדים הללו. יש מגוון רחב של הליכונים: הליכון עם ספר מנגן או אפילו הליכון פורמולה. כך שאתם תוכלו לבחור את ההליכון שנראה לכם הכי טוב.

פעלולון לרכב – שקט אידיאלי לכל אורך הנסיעה

אחת מהמשימות הקשות ביותר של ההורים היא לבצע נסיעה ארוכה עם תינוק ברכב. זוהי גם אחת מהסיבות שבגללן לא מעט הורים מעדיפים שלא לצאת מהבית או מנגד למצוא בייביסיטר שתוכל להישאר עם התינוק. הפתרון הטוב ביותר נמצא ממש בהישג יד, פעלולון לרכב שיעסיק את התינוק לכל אורך הנסיעה. כך אתם תוכלו להתרכז בנהיגה, ומנגד התינוק יהיה עסוק להכיר את הצעצוע החדש והמיוחד שלו.

קשת מוזיקלית שמיועדת לעגלה

רוצים לטייל עם התינוק בחוץ? זוהי יכולה להיות משימה לא פשוטה, בטח כאשר אתם מוכרחים שיהיה לכם צעצוע בהישג יד. אז במקום שתסחבו אתכם את כל הבית בתוך העגלה, כל מה שאתם צריכים לעשות זה להתקין על העגלה קשת מוזיקלית. הקשת עצמה תעסיק את התינוק, והיא תכיל בתוכה את כל האלמנטים השונים שהתינוק צריך בזמן הטיול. אתם כמובן תוכלו לדעת כי מצפה לכם טיול רגוע וכיפי ביחד עם התינוק שלכם.

התינוק לא זוחל? פעלולון מעודד זחילה

ההתפתחות של התינוק היא אחד מהאלמנטים הכי חשובים מבחינתכם, ואתם צריכים לדאוג כי הצעצועים שאתם רוכשים לו – הם כאלה שיאפשרו לו להתפתח כנדרש. אחד מהצעצועים החשובים ביותר הוא פעלולון מעודד זחילה, פעלולון שיסייע לתינוק לזחול. כך באמצעות הצעצוע התינוק יכול ללמוד את טכניקת הזחילה הנדרשת, וכעבור זמן קצר הוא כבר ישתמש בטכניקה הזאת באופן עצמאי – אותה טכניקה שהוא למד בעזרת הצעצוע.

בריכת כדורים – תאפשרו לתינוק להתפרע

אין לכם כוח לקחת את הילד לג'מבורי? בטח אם מדובר על תינוק, זוהי משימה כמעט בלתי אפשרית. אז במקום שתיקחו את התינוק לג'מבורי, אתם תוכלו לפתוח לעצמכם בבית ג'מבורי קטן. בריכת כדורים היא הפתרון האידיאלי, הבריכה מכילה בתוכה לא פחות מ-100 כדורים. כך תוכלו להכניס אליה את התינוק, ולראות אותו משחק עם הכדורים. כמובן שאתם