הכתבה נכתבה בשיתוף סופרקום בע"מ

למה צריך לאבטח את חיבורי ה- USB בחברות? וכיצד סייפנד מאבטחת את המידע ומגנה על חיבורי USB מפני וירוסים זדוניים.

BadUSB זדוני והרסני: מה קורה אם לא משתמשים בתוכנת האבטחה של סייפנד?
חיבור USB זדוני (BadUSB) הוא שיטה פשוטה יחסית בעבור גורמים עוינים לחברה. כל מה שהאקר צריך לעשות הוא להזין קוד זדוני על חיבור USB  פשוט מכל סוג: דיסק און קי, מקלדות, עכברים, מצלמות, טלפונים ניידים וכל חיבור USB  שקיים בשוק.
הקוד הזדוני יכול להגיע מכל גורם לכל עובד בחברה (גם אם מי מהגורמים או העובדים לא מודע לכך בכלל) – ללא אבטחת מידע והגנה מפני חיבורי BadUSB, המידע של החברה יכול להיגנב ומערך אבטחת המידע יינזק.

למרות שהשיטה יחסית פשוטה התוצאה יכולה להיות הרסנית ותוביל לפגיעות רבות לחברה: גניבת מידע ונתונים שעלולים להגיע למתחרים או לשמש גורמים אחרים לצורך סחיטה בסכומים גבוהים. גניבת המידע עלולה להרוס עבודה על פיתוחי מוצר או רעיון ויכולה לגרום לנזקים כספיים עצומים.
מלבד הצורך לעיתים בבידוד גורמי פנים בתוך החברה וחקירות שהחברה תצטרך לבצע, פריצה למאגר המידע והנתונים של כל חברה גוררת עלויות שיקום אבטחת מידע כדי להחזיר את המצב לקדמותו.
מעבר לכל פגיעה כספית ותפעולית, נזקי אבטחת מידע בכל רמה יפגעו בהכרח במוניטין של החברה, היבט עסקי שלא תמיד ניתן לשקם באופן מלא.

בעזרת סייפנד (מקבוצת סופרקום בע"מ) שיודעת לסכל את ניסיונות הפריצה דרך החיבור הזדוני, ניתן למנוע את הפריצה ולעצור את הגורמים העוינים מלגרום פגיעה משמעותית בחברה, כזו שעלולה להוביל עד לכדי קריסה ופשיטת רגל.

סייפנד, מבית חברת סופרקום בע"מ, מציגה  – הגנה מפני חיבור USB זדוני
החברה הטכנולוגית סופרקום הוקמה בשנת 1988 ועוסקת בטכנולוגיות מתקדמות לזיהוי, מעקב, פיקוח, אבטחת מידע וסייבר עבור מדינות רבות בעולם.
אחת מהחברות מקבוצת סופרקום היא חברת סייפנד, העוסקת באבטחת נקודות הקצה בחברות וארגונים.

כדי למנוע פריצות סייבר (המתרחשות בעשרות מיליוני פריצות מדי שנה) לחברות וארגונים ברחבי העולם, תוכנת סייפנד מאפשרת לבלום את שיטת הפריצה הנפוצה באמצעות חיבור USB זדוני (BadUSB), שיטה שמוגדרת כאחד האיומים המשמעותיים על כל חברה עסקית בעולם ויכולה להתרחש מכל אמצעי אלקטרוני, מכל גורם ואצל כל עובד או מנהל.
התקנת התוכנה של סייפנד ברשת הארגונית תאפשר להגדיר מידיניות אבטחת מידע מסודרת ולשלוט על הרשאות התקני ה – USB  בחברה.

חזקה באבטחה, קלה לתפעול: אילו יכולות מאפשרת סייפנד?
לאחר שקבעתם את מדניות אבטחת המידע בחברה שלכם, DPS של סייפנד מקבוצת סופרקום בע"מ, תאפשר לכם להעניק הרשאות מוגנות ומוצפנות לכל עובד בחברה, בצורה מבוקרת ומדווחת.
התוכנה אותה מציעה סייפנד מאפשרת להמשיך את הפעילות השגרתית של החברה בצורה שקטה, מבלי לשבש את הפעילות היומיומית ומבלי לפגוע בביצועים העסקיים.

באמצעות התקנה התוכנה ניתן לבצע ניתוח מדויק של דרישות הגנת הנתונים שלכם, פירוט הדרישות שלכם יאפשר לכם לבנות מדיניות והרשאות חריגות, לבנות פרופילים, להוסיף הרשאות ליוזר לגבי חיבורי USB  לאמצעים הטכנולוגיים של החברה ולבצע את הפעולות למעלה מ- 250,000 נקודות קצה בסביבה אחת.

טרם התקנת סייפנד על השרת שלכם, ניתן יהיה לאתר את השימוש בחיבורי USB, FireWire, PCMCIA, ו-WiFi בחברות, השימוש במידע זה יספק למנהלי אבטחת מידע ברשתות את הידע ליצירת מדיניות אבטחת מידע ויצירת הרשאות וחריגים.
תוכנת סייפנד מאפשרת הגנה על נקודות קצה והתקנים, הצפנה שקופה במחשבים נייחים וניידים, וניתן יהיה למנוע השלכות הרסניות לחברה.