הכתבה נכתבה בשיתוף BEST LINKS

אז איך בוחרים עגילים ואיך מתאימים אותם למסגרת התקציב שלנו? כל התשובות בפנים, מתחילים.

התאימי את העגיל למבנה הפנים שלך
לפני שאת ממהרת לצאת לחנות הקרובה לביתך ולשלוף את האשראי, זה הזמן לעשות קצת שיעורי בית בכל הקשור להתאמת העגיל למבנה הפנים שלך.

אז איך תדעי להגדיר את מבנה הפנים שלך? באופן כללי, יש 5 פרמטרים מרכזיים שמגדירים את מבנה הפנים שלנו:

  • מבנה פנים ארוך – מבנה המאופיין בפנים מלבניות וארוכות עם מצח גדול.
  • מבנה פנים מרובע – מבנה בעל פנים רחבות, סנטר זוויתי ומצח רחב.
  • מבנה אובאלי – מבנה פנים בצורת אליפסה, מזכיר קצת צורה של ביצה.
  • מבנה מעוגל – מבנה בעל פנים מלאות ולחיים עגולות.
  • מבנה לב – מבנה בעל פנים שהולכות ונעשות צרות כלפי מטה.

כעת, זה הזמן לעמוד מול המראה ולנסות להגדיר את מבנה הפנים שלך ולהכניס אותו לאחת מהשבלונות שתיארנו למעלה. הכלל הוא פשוט – עלייך לאזן כל הזמן בין מראה הפנים והעגילים, על מנת ליצור את ההתאמה המושלמת בניהם.

לדוגמא, אם מבנה הפנים שלך הוא מעוגל, אין טעם לבחור עגילים שיהפכו אותו למעוגל עוד יותר, אלא ללכת יותר לכיוון של עגילים ישרים שישברו את המבנה. אם מבנה הפנים שלך הוא בצורת לב וככל שיורדים כלפי מטה הם הופכים לצרות יותר, אולי כדאי ללכת על עגילים שמנים שישלימו את הפנים שלך.

הכלל הוא נכון לכל מבנה פנים באשר הוא, לשבור ולהשלים אותו, אחרת את תאבדי מהאפקט וכמה שהעגילים שלך יהיו "וואו", הם יאבדו מהאפקט ופשוט יבלעו.

הגודל כן קובע
בהמשך למבנה הפנים שלך, את צריכה לתת את הדעת גם על גודל העגילים. בניגוד למגוון תכשיטים אחרים, את רוצה שהעגילים שלך יתאימו בצורה מושלמת לפנים ולא ילכו לאיבוד.
אז גם כאן הכלל הוא דיי פשוט – עלייך להתאים את רמת הנוכחות של העגילים לגודל של הפנים שלך. מה המטרה? מצד אחד שתהיה להם נוכחות, אך מצד שני שלא יהיו צעקניים מידי. מצד אחד את רוצה שירגישו שיש לך עגילים, מצד שני את ממש לא רוצה שהם יגנבו ממך את הפוקוס.

אז אם יש לך פנים גדולות באופן יחסי, עלייך לבחור עגילים גדולים ולא יאבדו מהאפקט שאת רוצה לקבל. אולם אם יש לך פנים יחסית קטנות, אין טעם ללכת על עגילי זהב בומבסטיים וחסרי פרופורציה.
עבור פנים קטנות תוכלי ללכת למשל על עגילי חישוק מסולסל קוטר 14 מ"מ זהב צהוב 14K. עבור פנים גדולות יותר תוכלי ללכת על חישוק חלק עבה זהב צהוב 14K. 

מה עם הטעם האישי?
בסופו של דבר, הטעם האישי שלך משחק תפקיד חשוב בכל הקשור לבחירת העגיל הבא שלך. במקרה הזה אין שחור ולבן, יש עניין של טעם שלא תמיד ניתן להסביר אותו בצרה שכלתנית.

אז אם יש לך ניסיון ברכישת עגילים ואת כבר ותיקה בתחום, סביר להניח שאת יודעת מה מתאים לך, ולא פחות חשוב, מה לא מתאים לך. אך אם את חדשה בתחום ואלה העגילים הראשונים שלך, תמיד תוכלי להתייעץ עם חברה טובה שכבר רכשה זוג עגילים או שניים.

בשורה התחתונה – אנו מניחים שכשתענדי את העגילים על האוזן, את כבר תרגישי אם הם שלך או לא. אז בין אם תבחרי ללכת על עגילי חישוק, סוליטר או פנינה, פשוט לכי עם הלב שלך. במצב כזה, גם אם לא תצליחי לעשות את הבחירה הנכונה, לפחות תדעי שהלכת עם הלב ושאת שלמה איתם.

דבר אליי במספרים
אנחנו יכולים לברבר עד מחר ולתת לך טיפים על איך לבחור את העגיל הבא שלך. אבל, וזה אבל גדול, אם העגילים לא נכנסים במסגרת התקציב שלך, פשוט חבל על האנרגיה וההשקעה.

היום, בעידן המודרני של חנויות וירטואליות שמאפשרות רכישה מידית של תכשיטים, קל מאד לאבד את הראש בתוך כל ההיצע הרב, לבזבז זמן יקר ולחוות אכזבות. לכן, הגדירי מראש מה התקציב שאת מוכנה להוציא על העגילים החדשים שלך ורק אז תתחילי לחפש אותם.

במצב כזה, כשתכנסי לחנות (המציאותית או הווירטואלית) תוכלי לומר למוכר (המציאותי או הווירטואלי) שאת מעוניינת בעגילים שנכנסים בטווח המחירים X-Y.
אגב, כל חנות וירטואלית לתכשיטים שמכבדת את עצמה מאפשרת ללקוחות שלה למיין את תפריט התצוגה לפי הפרמטרים החשובים להם. במקרה הזה, תמיד תוכלי למיין את התצוגה מהזול ליקר ולהיפך.

לסיכום, כפי שכנראה כבר הבנת, הכל זה שאלה של איזון. אם תצליחי לאזן בצורה נכונה בין מבנה הפנים שלך, הגודל שלהם, הטעם האישי והתקציב, הדרך לצליחת המטרה בשלום קצרה מתמיד.