הכתבה נכתבה בשיתוף ירין שחף

כל שעלייך לעשות הוא להצטייד במברשת שיער, גומיות וסיכות וכמה דקות אקסטרה לפני היציאה מהבית. אם את רוצה לשמור על התסרוקות שלך מושלמות ויציבות, רצוי להניח מסכה לשיער מספר פעמים בשבוע ולהשתמש בספריי לשיער עם סיום הכנת התסרוקת. 

גולגול מניפה
התסרוקת הזו תגרום לכולם לחשוב שסיימת קורס תסרוקות למתקדמות, אך בעצם לקח לך פחות מחמש דקות כדי לעצב אותה: סרקי את שיערך ואספי אותו לקוקו גבוה. כעת אספי בידך את "זנב הסוס" של השיער ולפפי אותו מעט, כפי שאת מבצעת לכל גולגול. כעת, הכניסי את אצבעותייך בעדינות אל החלק שבין השיער לגומייה והעבירי דרך החור את זנב הסוס, אך אל תמשכי אותו ותני רק לקצוות להיכנס. כעת פתחי באמצעות אצבעותייך את הנפח שנוצר והגדילי אותו. השתמשי בסיכות כדי להדק את שולי הגולגול ו...זהו. את מוכנה ליום העבודה, לאירוע, לארוחה המשפחתית ולכל סיבה אחרת ליציאה מהבית. 

צמת צד
מדובר באחד הרעיונות הפשוטים ביותר, שמעניק תוצאה מרשימה שכולם לא יפסיקו להחמיא לה. סרקי את שיערך וצרי שביל צד. השתמשי כעת בקבוצת השיער הגדולה יותר כדי לעבוד. כעת, קחי את קווצת השיער הקרובה ביותר אל הפנים וקלעי ממנה צמה. המשיכי בקליעה כך שהצמה "נשפכת" קדימה. כשתגיעי לקליעה שקרובה אל קו הלסת, שלבי עם הצמה את יתר השיער והמשיכי לקלוע כך שהשיער עובר לקדמת הגוף ולא לאחור. אספי בגומייה בסיום ולאחר מכן פתחי בעדינות את הקליעה עם אצבעותייך, כדי להעניק נפח טוב לצמה כולה. 

אסוף נמוך
הפעם מדובר ב"טריק" של כל קורס לתסרוקות, בו משתמשים כדי ליצור תסרוקת יפה ומלכותית לכלות רבות, מבלי להשתמש בסיכות או תכשירים מיוחדים על השיער. אספי את שיערך לקוקו נמוך כך שהגומיה לא צמודה אל הקרקפת והיא נמצאת בקו העורף. כעת, הכניסי שתי אצבעות אל החלק שבין הקרקפת לגומיה ופערי חור. כעת אספי בידך הפנויה את "זנב הסוס" והכניסי אותו אל החור מלמעלה, כך שיכסה את הגומיה. כעת הקוקו מוסתר ובמקומו מתקבלת מין צורת קליעה עדינה. אפשר להשאיר את זה כך ואפשר להמשיך לשלב הבא: גלגול פנימה של זנב הסוס עד למפגש עם נקודת הקליעה והידוק בסיכות קטנות. להשלמת המראה הנסיכתי, תוכלי להשתמש בסיכת פרח גדולה ומקסימה שתנוח על החלק העליון של הגולגול.