הכתבה נכתבה בשיתוף FIX FEET

בשל כך, הפכה הסוכרת לאחת המחלות השכיחות בעולם המערבי, וגורמת לקשיים רבים בקרב הלוקים בה.

השפעת הסוכרת על הרגליים
מחלת הסוכרת מתבטאת ברמות גלוקוז גבוהות בדם, בעקבות תפקוד לקוי של האינסולין בגוף האחראי על פירוק הסוכר בדם. בחלק ממקרי הסוכרת הלבלב אינו מייצר מספיק אינסולין לפירוק הסוכר, בחלק מהמקרים מיוצרת כמות גבוהה מידי של אינסולין ובמקרים אחרים האינסולין אינו נקלט היטב בתאים.

כאשר רמות הגלוקוז בדם הן גבוהות, זרימת הדם בגוף אינה תקינה: הכולסטרול נצמד אל דפנותיהם של הוורידים והעורקים בגוף, מערכת העצבים נפגעת כתוצאה מכך וקיים חוסר תחושה באזורים מסויימים בגוף – בעיקר בכפות הרגליים, בהן שוקע הכולסטרול.

חוסר התחושה, יחד עם זרימת הדם הלקויה באזור, מעמידה את הלוקים במחלה זו בסיכון כפול: הם גם מועדים יותר לפציעות באזור כפות הרגליים מצד אחד, וגם מתמודדי עם קושי של הגוף לטפל בפציעה, שעלולה להפוך לזיהום, לבצקות ואף לנמקים במקרים מסויימים.

היקף המחלה נחשב גבוה מאוד בעולם המערבי. רק בישראל עצמה ישנם קרוב לחצי מיליון חולי סכרת המאובנים באופן רשמי, ובארה"ב נוספים כמיליון איש לאבחנה זו מידי שנה.

מדרסים – הגנת חובה לחולי סוכרת
הבעיות הרבות מהן סובלים חולי הסוכרת מצריכות פתרון והגנה על אזור כפות הרגליים לאורך זמן ותשומת לב מיוחדת לאזור הרגליים בגוף. מדרסים ייחודיים שפותחו לחולי סכרת מספקים את ההגנה לה זקוקות כפות הרגליים שלהן ומסייעים להימנע מפציעות, תופעות לוואי, סיכונים וכאבים שונים. 

אפיון המדרסים לחולי סוכרת
כשלב ראשון, מדרסים ייחודיים לחולי סכרת צריכים להיות עשויים מחומרים טבעיים: בעת מגע הגוף בחומר סינטתי ישנו סיכוי גבוה יותר להזעות, שפשופים וחיכוכים שעלולים לגרום לנזקים משמעותיים יותר ובכך להעמיד את החולה בסיכון. אחד החומרים הנפוצים למדרסים לחולי סוכרת הוא חומר השעם. יחד עם זאת, על החולה להיות מודע היטב למצבו ולשמור באופן מיטב על מצבן של כפות הרגליים שלו על מנת להימנע מכל סיכוי להתפתחותה של בעיה באזור.

מאפיין נוסף של המדרסים לחולי סוכרת הוא הריפוד המשמעותי: חשוב שהמדרסים יצמצמו כל סיכוי שהוא לפגיעה בכף הרגל ויפזרו את העומסים בכף הרגל ככל שניתן. כך יקטנו הסיכויים להתפתחותם של יבלות, כיבים, חבלות או שפשופים שונים.

המדרסים של פיקס פיט – שילוב של איכות ואחריות
מדרסי חברת פיקס פיט (FixFeet) לחולי סוכרת, מפותחים ומיוצרים בהתאמה אישית ללקוח ובעלות שמונה שכבות רכות במיוחד, הנבנות לפי בדיקה וסקירה ממוחשבת בטכנולוגיה המתקדמת ביותר כיום.

את ההתאמה הייחודית של המדרסים לכף רגלו של הלקוח מיישמת חברת פיקס פיט באמצעות מכשיר הליכה מתקדם, המכיל מעל ל- 7 אלף חיישנים, המספקים נתונים מדוייקים אודות צורת ומבנה כף הרגל, סגנון ההליכה, זוויות הרגליים, חלוקת העומסים על כף הרגל ועוד. חברת פיקס פיט היא החברה היחידה בישראל שעושה שימוש בטכנולוגיה מתקדמת זו בתחום המדרסים והאורתוטיקה.

ההתאמה של המדרסים לצורת כף הרגל היא בעלת חשיבות עליונה בקרב החולים בסוכרת, על מנת לאפשר מנח כף רגל נוח ככל שניתן ופיזור עומסים אופטימלי שימנע סיכונים מיותרים של פציעה, חבלה, שפשופים או נזקים מתמשכים ככל שניתן.

פיקס פיט – היסטוריה של איכות ואמינות

מדרסי FixFeet (צילום: מדרסי FixFeet)מדרסי FixFeet (צילום: מדרסי FixFeet)
בעלי החברה, פיני מושקוביץ, הינו דור שני לעסק משפחתי בתחום זה, שקיים מעל ל- 60 שנה. לפיני מושקוביץ ניסיון מקצועי עשיר מאוד בתחום וידע רחב בכל התקדמות טכנולוגית שקיימת כיום בתחום זה. במהלך עבודתו עבר השתלמויות רבות וחשובות ברחבי העולם  ואף עבד לצד כירורגים ואורתופדים מובילים בבתי חולים ידועים  בשנגחאי ובבייג'ין שבסין. הידע הרב שצבר יחד עם הניסיון והמיומנות בתחום הביאו את חברת פיקס פיט להיות המובילה בתחומה בישראל תוך שימוש בעזרים טכנולוגיים המתקדמים ביותר כיום.

הלקוחות של פיקס פיט נהנים מליווי מתמשך של הצוות לאורך כל תקופת האחריות של המדרסים, הכולל ביקורות, סיוע ומתן מענה בבעיות שמתעוררות עם המדרס, תיקונים אם יש צורך ועוד. חברת פיקס פיט מעניקה ללקוחותיה את המוצר הטוב ביותר בעזרת הצוות המקצועי הטוב ביותר בתחום האורתופדיה והמדרסים. 

בשיתוף עם אקטיביטק בע"מ – שיווק דיגיטלי חכם.