הכתבה נכתבה בשיתוף מאור מצברים

תקלה שכזו יכולה לקרות עקב מספר סיבות, וברכבים שיש להם מנורת אזרה היא תהבהב הרבה אחרי שהמצבר יגמר, לכן ריכזנו עבורכם כמה טיפים אשר יעזרו לכם במקרה ואתם צריכים לבחור מצבר חדש:

מה זה מצבר?
לפני שנתחיל לחלק לכם טיפים איך לבדוק ולהשוות את המצבר החדש שלכם, חשוב להבין מה הוא מצבר.  ובדיוק כמו בפלאפון שלנו אשר את רוב האנרגיה הוא צורך מהבטריה, כך גם הרכב אשר מכנית מונע על ידי דלק אך רוב השירותים שלו יעשו על ידי מתח חשמל. 
המתח שנותן המצבר לרכב חשוב לא רק למגבים, תאורת דרך, פנסים ועוד, אלא גם להנעת הרכב עצמו. 

תקלות נפוצות
ישנן תקלות רבות אשר יכולות להשבית את המצבר שלנו, החל מאורות רכב ששכחנו דלוקים ועד לבעיות באלטרנטור אשר יכולות להזיק למצבר. חלק מהתקלות לעיתים גם לא תלויות בנו, ישנם מצברים אשר מתקשים לעמוד במצבי חום קיצונים כמו שיש בארץ ישראל ועלולים לבלאי בצורה מהירה יותר.

סימנים להחלפה
דבר ראשון שעלינו לעשות לפני שמטעינים את המצבר או מנסים להתניע דרך רכב אחר, היא לבדוק את תאריך התפוגה של המצבר.  כאשר יש לנו מצבר שנפ עם אחריות מלאה, נוכל להיות בטוחים כי במידה ולא עברו 12 חודשים מיום הקניה, נוכל לקבל מצבר חדש או תיקון תכף תחת האחריות של המצבר. מעבר לתאריך, עלינו לבדוק האם בהטענה של המצבר על ידי מצבר אחר או מצבר נטען הרכב מניע. כך נוכל גם לשלול תקלה באלטרנטור או בוסת שלו.  

מבחר גדול-תחרות טובה
בעולם המצברים יש שלושה חברות עיקריות, הראשונה היא ורטה וולטה ומצבר שנפ. 
המחירים אומנם די זהים, אך מצבר שנפ עם אחריות מלאה המיוצר בישראל מקבל לרוב עדיפות ומגיע עם ערבויות. מכיוון שמצבר שנפ לא רק מיוצר בישראל, אלא מחזיק בניסיון של מעל לשבעים שנה בתחום ועם מגוון רחב של לקוחות גדולים, כמו ממשלת ישראל תאגידים וחברות גדולות.

מקצועיות 
בחירת מצבר והניסיון לברור מה היא הבעיה, דורשים קודם כל בדיקה של רמת המתח. 
במידה והצלחתם להתניע את הרכב דרך מצבר אחר ורמת המתח תקינה, כדאי שתבקרו באתר מאור מצברים. שם תוכלו למצוא מצברים משומשים, התייעצות טלפונית בכל שעות היממה וגם מצברי שנפ עם אחריות מלאה לכן אם אתם נתקעים עם מצבר תקול, זכרו כי באתר מאור מצברים תוכלו לקבל התקנת מצבר עד הבית מבלי לנסות להתניע!