הכתבה נכתבה בשיתוף פאפא מטבחים

אין ספק כי בהשוואה לחללים אחרים בבית כמו הסלון וחדר השינה, המטבח הוא האזור בו אנו משקיעים הכי הרבה זמן, מחשבה ומאמץ. זה החלל שבו אנו נמצאים הכי הרבה זמן ולכן חשוב לנו עד מאוד להשקיע המון בתכנון שלו. ככל שנשקיע יותר, כך המטבח יתן מענה מלא לצרכים שלנו.

מטבחים מודרנים הפכו לשם דבר בעולם העיצוב משום שהם מצד אחד מאופיינים בסוג של ניקיון ואחידות מרהיבה ומצד שני מספקים את אותו מענה פונקציונלי. המטבח המודרני מאופיין במגוון רחב של משטחי עבודה, תכנון נכון בין המרחקים של הכיור, המקרר והתנור, חשיבה על מגון של פתרונות אחסון וכמובן שלכל דבר יהיה את המקום שלו, בלי פריטים מיותרים שיושבים בחוץ על השיש ותופסים לנו מקום רב. 

מתי נרצה לשנות את המטבח הקיים?
לרוב אנו נרצה להחליף את המטבח שלנו משתי סיבות עיקריות: האחת כתוצאה מבלאי שנוצר עם השנים או משום שהמטבח כבר לא נראה כמו שהיינו רוצים שהוא ייראה. הסיבה השניה היא כאשר אנו מבצעים שיפוץ של הבית כולו. אחד היתרונות הבולטים שבבחירת חברת מטבחים על פני נגר למשל הוא בכך שהכל נעשה בהתאמה אישית עם מעצב שמלווה אותנו גם בתכנון וגם בעיצוב. עם חברת מטבחים שמים דגש על איכות החומרים, רמת הגימור ושוב מענה מלא לכל הצרכים שלנו.

איך לבחור חברת מטבחים?
אחד הדברים הכי חשובים בבחירת נגר מטבחים הוא הניסיון והמקצועיות של החברה כמובן. חברה מקצועית ומנוסה תדע לתכנן ולעצב חלל שיאפשר לנו לקבל את המטבח ברמה הכי מדויקת שאפשר ובהתאמה אישית. דבר נוסף שכדאי להתייחס אליו הוא איכות החומרים ורמת הגימור. 

כמובן שלפני שבוחרים חברת מטבחים, תמיד כדאי לבקש ולראות עבודות קודמות שאותה חברה ביצעה כדי להתרשם הן מאיכות החומרים והן מרמת הגימור. שימו דגש על החלקים הקטנים, הפרזולים, הארונות, הטריקה והגימורים.

כמה יעלה לנו לעצב מטבח מודרני עם ליווי של חברת מטבחים?
ובכן זו כמובן שאלת השאלות. ניתן לעצב מטבח מודרני בעלות של 10,000 שקלים מה שנקרא חידוש המטבח הקיים וניתן לתכנן ולעצב מטבח מאפס בעלות של 200,000 שקלים כשהכל מיובא מחו“ל, בוחרים משטחים איכותיים ויקרים משיש, עץ מלא ועוד. ככל שהחומרים בהם נבחר יהיו איכותיים יותר ונשקיע יותר במכשירי חשמל אינטגרלים, כך המחיר הסופי של המטבח יעלה. כמובן שיש עוד מגוון רחב של קריטריונים המשפיעים על המחיר הסופי כמו התאורה, וילונות, רהיטים, פריטים עיצוביים וכדומה. לכן תמיד כדאי מראש להגדיר תקציב ואיתו ללכת.