הכתבה נכתבה בשיתוף מומחי הניקיון

למשל, זוהי יופי של הזדמנות לעשות סדר בבית,  לחדש עיצוב, להחליף ריהוט, לקנות ארון חדש להחליף וילונות להזמין ניקוי ספות, להכניס צבעים חדשים הביתה. 

בדרך כלל הסלון הוא אחת הנקודות הרגישות בכל מה שקשור לתחזוקת ניקיון הבית, וכשמדובר בניקוי ספות בד זה אפילו אתגר יותר גדול. משפחה עם ילדים קטנים מכירה את ההתמודדות היומיומית של כתמים חדשים על הספה בסלון אחרי שהקטנים מתגנבים מהמטבח עם הקינוח. זה יכול להיות ארטיק 'נוזל' קרמבו שוקולד שאריות של שניצל עם קטשופ או סנדוויץ' עם ריבה, כל גורם אכיל שמעולל נזק ל'קודש הקודשים' של הבית - הסלון.

אז מסבר שבתחום הזה של ניקוי ספות יש בעלי מקצוע נותני שירות שזו בדיוק ההתמחות שלהם. ברשתות השיווק יש גם ציוד מקצועי או בייתי בדיוק למטרה הזו של ניקוי והסרת כתמים. ברור שאפשר פשוט לקפוץ לסופרמרקט הקרוב או ל'טמבוריה' הקרובה ולקנות תכשיר להסרת כתמים שיכול להיות יעיל גם עבור ניקוי ספות בד, אבל אם אפשר לחסוך מאמץ ועצבים ולהיעזר באיש מקצוע, אז למה לא בעצם?!

הספה בסלון – הלב של המשפחה
תחשבו שהסלון הוא בעצם הלב של המשפחה, בו נערכים מפגשים, ארוחות, משחקי קופסא, פעילויות פנאי, שיחות עומק. המשמעות של זה היא שכשהאווירה בסלון נעימה אז נעים לכולם והבית מתפקד בכיף. כמו שחשוב שהריהוט בסלון יהיה נח ואסתטי כך חשובה התחזוקה שלו. אז מה מציעים היום נותני השירות בתחום הזה של ניקוי ספות? רובם מצוידים בציוד מתקדם ש'תפור' בול על הנישה, רובם מגיעים עד הבית לאיסוף הספה, להעברתה למקום ה'טיפול' בה ינקו אותה כמו שצריך, עד שיחזירו אותה אליכם מתוקתקת ויפה כמו חדשה. תצטרכו מסדר-זיהוי להאמין ולזהות מחדש שזו היתה הספה ההיא בסלון שלכם עם הכתמים של השוקולד והקטשופ.  

ניקיון הספות בבית - מפתח לבריאות
מעבר לאסתטיקה ולהתחדשות שתשיגו אחרי ניקוי ספות בד בבית, חשוב שתדעו שיש לזה גם השפעה חיובית על הבריאות לכם. הספה בסלון היא לרוב 'אכסניה' ללכלוך וחיידקים שמצטברים, היא יכולה להשפיע על איכות האוויר שאתם נושמים בסלון ועל אופי הסביבה בבית מבחינת היגיינה. אז הנה עוד סיבה לא להזניח את הנושא ולהתחיל לבדוק בין בעלי המקצוע ונותני השירותים בסביבה שלכם מי יכול לתת לכם את השירות החשוב הזה, שהוא בעצם מאוד בסיסי ויחד עם זה מאוד חיוני לשמירה על בריאות המשפחה שלכם. 

ניקוי ספות ובתוך כך ניקוי ספות בד זה תהליך שאתם יכולים לבצע פעמיים-שלוש בשנה, לפי הצורך. זה משהו שייתן לכם תחושה של התחדשות, התרעננות ובעיקר סביבה אסתטית והיגיינית. הילדים יוכלו לחזר ולקפוץ ולהשתולל בסלון, כמובן רק אם תרשו להם, ויכול להיות שהם ביוזמתם אפילו 'יורידו הילוך' כי יראו בעצמם כמה הספה ה'חדשה' פתאום נקייה ויפה הרבה יותר.