הכתבה נכתבה בשיתוף חברת "רק פרקטים"

בשנים האחרונות אנו רואים עוד ועוד בתי עסק וגם בתים פרטיים עוברים לפרקטים למינציה. 
פרקט זה נחשב כיום למילה האחרונה בעולם הפרקטים, ומביא איתו גם מגוון רחב של סגנונות וצבעים אשר יכולים להדר לכם את הריצוף ולהפוך בין רגע חדר קריר למקום חם ונעים. 

מנוע חיפוש
כמו כל דבר במאה הנוכחית, תוכלו להקליד את שם המוצר שתרצו או לרשום חברת פרקטים ולמצוא עשרות אם לא מאות של תוצאות. בין התוצאות שתוכלו למצוא יהיו אתרים של חברת פרקטים, שם בקלות תראו עבודות שכבר נעשו בעבר על ידי החברה, חוות דעת שונות וגם מגוון רחב של פרקטים למינציה. 

אך מעבר לאנשי המקצוע שתוכלו למצוא במהירות, תוכלו גם למצוא אתרי מודעות. 
שם תקבלו מגוון רחב של חברות פרקטים אשר מתמחים בפרקטים למינציה, בחלק גם תקבלו פיצ'רים שונים על מנת לחשב עלויות לבחור גוונים מסויימים ועוד. 
זכרו כי בעזרת מנועי החיפוש של גוגל היום תוכל לבצע סקר שוק רחב ומקיף על מנת להחליף את הריצוף הקריר והמשעמם, לפרקט למינציה שיכול לשנות לכם את המראה של הבית. 

רשתות חברתיות
גם ברשתות החברתיות נוכל למצוא אינספור אנשי מקצוע, בדיוק כמו שאנחנו נמצאים ברוב היום שלנו ברשתות החברתיות השונות, גם בעלי המקצוע החליטו להכניס רגל. 
ואם החלטתם להעזר במנועי החיפוש של פייסבוק, תוכלו למצוא בתוכו מאות פרופילים של חברות פרקטים ואנשי מקצוע שונים המתמחים ב פרקטים למינציה

בחלקם תוכלו לראות טיפים לתחזוקה, עבודות אותם ביצעו בעבר ומגוון רחב של פרקטים. 
זכרו שגם הפייסבוק יכול להיות כלי שימושי ויעיל, אך הוא בשונה ממנועי החיפוש של גוגל דורש חיפוש ובירור ארוך יותר משאר מנועי החיפוש. 

חוק ברזל-ניסיון
אך את אחד הדברים החשובים ביותר אתם חייבים לזכור, בין אם אתם רוצים להחליף את ריצוף השיש שלכם לפרקטים למינציה ובין אם אתם רוצים להחליף את דק המרפסת שלכם לפרקטי למינציה. 
זכרו כי לעבודות מהסוג הזה דרוש ניסיון וידע רב, מכיוון שאין במדינת ישראל הכשרה מסודרת להרכבת פרקטים למינציה, חשוב שנבדוק לפני הכל את הניסיון של חברת הפרקטים אותה שכרנו. 
מכיוון שעבודות מהסוג הזה עלולות לקחת המון זמן, להבליט בעיות שלא תמיד נוכל לראות עד שנבצע עבודה מהסוג הזה וגם הרכבה לא נכונה יכולה לכער לנו את כל הרצפה. 

לכן לפני שאנחנו נתחיל להשתמש בכל המידע, מנועי החיפוש והפיצ'רים עליהם המלצנו לכם. 
זכרו כי ניסיון יכול להיות דבר יעיל שימושי וחסכוני,  מכיון שבעל נסיון ידע להוזיל את העלויות וגם לקצר את זמן העבודה. אז שיהיה לכם בהצלחה ותהנו מהפרקט החדש.