הכתבה נכתבה בשיתוף ריגלו מארזי יוקרה

כמו רעם ביום בהיר אחד תפסה אותנו לא מוכנים הקורונה והשאירה את חגיגות הקיץ מאחור והסתו הקרוב. אם גם אתם מחפשים דרך מקורית, יצירתית ומהנה לפזר אהבה לאדם הקרוב אליכם אך אתם מנועים מלהגיע אליו כורח הנסיבות, מארזים מפנקים עונים על הצורך באופן המושלם. למעשה, אתם לא צריכים לצאת מהבית, רק להיכנס לאתר שלנו, לבחור את המתנה לאישה שאתם הכי אוהבים וחושבים שהקרובים לכם הכי ישמחו לקבלו וזהו, המארז כבר בדרך. הצוות של ריגלו חשב עבורכם על המארזים המפנקים והמקוריים ביותר כדי שאתם תוכלו לפנק את הקרובים לכם מבלי לצאת מהבית. 

מארזים מתוקים יתרונות

למארזים יש מגוון של יתרונות. היתרון הראשון הוא בכך שאנו יכולים לבחור את המארז בהתאם לאירוע עצמו ולכן יש לנו גמישות גדולה. לכל אירוע בחיים שלנו יתאים מארז אחר כמובן. בנוסף, מי שמקבל את המארז תמיד מופתע ושמח משום שמדובר במתנה מקורית, ייחודית ויוצאת דופן, זאת בשונה מעוד זר פרחים או בונבוניירה רגילה. הצבעוניות, המחשבה, ההשקעה בפרטים הקטנים ניכרים ישר שמקבלים את המארז והחיוך עולה על הפנים מה שבהחלט מראה שהושגה המטרה.

מארזים מפנקים (צילום: ריגלו- מארזי מתנות לגבר ולאישה)מארזים מפנקים (צילום: ריגלו- מארזי מתנות לגבר ולאישה)

למי אפשר להעניק מארז מפנק?

  • בשבילו - הגבר שלך חוגג יומולדת? לקולגה קרוב יש סיבה למסיבה? עם המארזים שלנו הגבר לו תשלחי את המתנה לגבר יתרגש עד מאוד. מארז בלאק או ג‘ק דניאלס לאוהבי הוויסקי בשילוב שוקולד מעולה, מארזי שמפניה או יין מפנקים ולאוהבי הפרחים זרים מדהימים ביופיים לבית וגם למשרד. 
  • בשבילה - יש לכם יום נישואין? רוצה לפנק את החברה הכי טובה שלך? תכננו והשקענו מחשבה רבה במארזים מרגשים לנשים. מגוון של פרחי ממשי, בקבוקי אלכוהול שנשים אוהבים ושוקולד מובחר ואיכותי במארזים שפשוט עושים טוב על הנשמה. 
  • מארזים יום הולדת - רוצים לפנק את החוגגים במארז מדהים? הבת או הבן חוגגים יום הולדת משמח? הכנו עבורכם גם מארז שמושלם למתנה ליום הולדת. מארז תבלינים מהודר המכיל סוגים שונים של תבלין הפלפל, עלי דפנה, מקלות קינמון, מכתש ועלי, פרחים ממשי במגש מרהיב ביופיו, מארזי שוקולד ופרלינים, פרחים ממשי ובקבוקי יין. כל שנותר לכם הוא פשוט לבחור. 
  • מארזי לידה- החברה הכי טובה שלך ילדה? אחותך בדרך לבית החולים בשעה טובה? מארזי הלידה שלנו הם פשוט WOW. מארז ליולדת לבן או לבת בקופסת עץ מהודרת ושימושית המכילה דובי, שמיכה מפנקת, חיתולי טטרה רכים, זוג גרביים, מכנס וחולצה עם קצת מתוקים, מארזי שוקולד מזהב, מארזים המשלבים פרחים, שוקולד והמון אהבה. 

מארזים מפנקים (צילום: ריגלו- מארזי מתנות לגבר ולאישה)מארזים מפנקים (צילום: ריגלו- מארזי מתנות לגבר ולאישה)

אלו הם בדיוק הרגעים הקטנים בהם אנו רוצים להעניק לקרובים וליקרים לנו תשומת לב, לפנק ולתת הרגשה שלמרות המרחק אנחנו כאן. לפרטים נוספים אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר ונשמח לסייע ולעזור לכם בכל שאלה.