הכתבה נכתבה בשיתוף טכנוגן

זה נכון לכל תחום, אבל נכון שבעתיים כאשר מדובר על עבודות גינון ועבודות שיפוץ קטנות וגדולות שאותן אנחנו רוצים לבצע. והנה הדילמה הידועה אותה מכיר כל חובבן או איש מקצוע  - פערי מחירים אדירים בין המוצרים הזולים, אותם ניתן לרכוש ברשתות ה-DIY או בחנויות מקוונות כמו עלי אקספרס, אמאזון, איביי ודומות להן לבין הכלים הרציניים והממותגים הניתנים לרכישה בד"כ בחנויות המתמחות בכלי עבודה. 

פערי המחיר מוצדקים בדרך כלל ומשקפים את איכות הכלי, וכמובן את  המותג. אנחנו ב"טכנו גן לכל" טוענים, שעל איכות הכלי אסור להתפשר.

אם כן, כיצד ניתן לצמצם את הפערים הללו ולרכוש כלי עבודה וציוד גינון שהוא איכותי, אבל במחירים שפויים הרבה יותר?  בדיוק בשביל זה אנחנו פה.

"טכנו גן לכל" - החברה הוותיקה והמובילה בישראל לציוד גינון וכלי העבודה
את דרכה כגוף מוביל באספקת כלי עבודה וציוד הגינון לשוק המוסדי והפרטי החלה טכנו גן בשנת 1957, כחנות קטנה לכלי עבודה. 

המחויבות של החברה ללקוחותיה הביאו אותה לחפש יצרני כלים עם עלות תועלת גבוהה שיתנו פייט למותגים המוכרים במחיר אטרקטיבי. כיום מייבאת טכנו גן לכל, מגוון מותגים חזקים של כלי עבודה וגינון חשמליים, נטענים, מנועיים וידניים.

מה הופך כלי עבודה לאיכותי?
אחד הפרמטרים המשפיעים ביותר על קביעת איכותו של כלי חשמלי או מוטורי הוא אורך החיים שלו, קרי שעות העבודה אותן ניתן להפיק ממנו. מנוע של כלי איכותי יפיק שעות עבודה רבות יותר, בעוד שמנוע של כלי זול מאיכות ירודה יפיק פחות שעות עבודה וילך לעולמו אחרי זמן קצר. 

כמובן שמעבר לאורך החיים, יספק מנוע חזק ואיכותי יותר, כוח עבודה רציני יותר ויאפשר עבודה קלה ומהנה. אבל, מצד שני, מחירים של כלי עבודה וגינון ממותגים ואיכותיים, גבוה מאוד והם אינם נמצאים בתקציב של אותם חובבי DIY שרוצים לבצע תיקונים בבית או לטפל בגינה.  

כאן אנחנו נכנסים למשוואת העלות-תועלת המתבטאת במותגים הספציפיים אותם בוחרת טכנו גן לכל לייבא,  עלות-תועלת הנסמכת על השילוב שבין קריטריון האיכות לבין המחיר המשתלם לצרכן. 

כמובן שגם במגוון הכלים שאנחנו מייבאים קיימות רמות איכות שונות, אך כבר ברמת הפתיחה, הכלים שלנו עושים את העבודה ומתאימים גם לעבודות מקצועיות.

קחו את AIMSAK הקוריאנית לדוגמא:  מדובר בחברה המובילה בעולם בייצור כלי עבודה נטענים (מברגות, מקדחות וכו'...), שמבחנים אובייקטיביים הוכיחו כי מוצריה מכים שנה אחרי שנה את המותגים הגדולים בעולם. כפי שאמרנו, כלים חזקים וברי השגה מבחינת מחיר, בעלי עלות-תועלת הגבוהה בישראל.

מברגות איימסק (צילום: יח''צ)מברגות איימסק (צילום: יח''צ)

זקוקים לכלי עבודה חשמליים? מחפשים כלי עבודה ידניים? טכנו גן היא הכתובת לכך!
על מדפיה של טכנו גן תוכלו למצוא, בין היתר, את כלי העבודה הנטענים והחשמליים של חברת AIMSAK, מגוון רחב של מסורי Oleo Mac, קומפרסורים (מדחסי אוויר), גנרטורים, משאבות מים, רתכות, מברגות, מקדחות, וכמובן - מגוון רחב נוסף ואיכותי של כלי עבודה ידניים המיועד לחובבי ה-DIY, כמו גם לבעלי המקצוע.

המקום בו הגנן החובב, הגנן המקצועי וגם החקלאי יכולים למצוא ציוד גינון מתאים!
בין אם אתם גננים חובבים ובין אם אתם עוסקים בגינון מקצועי, מבחר ציוד הגינון שטכנו גן מציעה לכם כולל רשימה נרחבת של מוצרים איכותיים - מכסחות דשא מוטוריות ומתנייעות של Harry, מכסחות חשמליות, מגוון אדיר של חרמשים מתוצרת אפקו האיטלקית כולל אביזרים ומוצרים משלימים. מגזמות חשמליות ומוטוריות לעבודות גובה. כמו כן מרססים מקצועיים ומרססים מיקרונים מתוצרת CHIFFARELI, כלים ידניים מתוצרת החברות ATCO ו-EFCO וציוד גינון איכותי נוסף, שכל מוצר בו נבחר על ידי החברה במיוחד על מנת להתאים לצרכיכם.

מרססים (צילום: יח''צ)מרססים (צילום: יח''צ)

גם אם אתם עוסקים בחקלאות למחייתכם, לא תצאו מטכנו גן מקופחים, שכן, את מבחר המתחחות ומקדחי האדמה המקצועיים, מנערות הזיתים המקצועיות (כמו גם את שאר הציוד הנדרש לכם לצורך ייעול עבודתכם) תוכלו למצוא אצלנו במחירים ובשירות הטובים בישראל.

________

המאמר נכתב בשיתוף טכנו גן לכל, יבואנית ומשווקת של כלי גינון ושל כלי עבודה ממיטב היצרנים בעולם. עם ותק של 70 שנה בייבוא, שיווק ומכירה לשוק המוסדי והפרטי.

בקרו אותנו בכתובת – www.techno-gan.co.il
מחסן, התצוגה והמעבדה  - החצב 10 אזור התעשייה אזור
טלפון רק קווי -  072-3301432