הכתבה נכתבה בשיתוף חברת אלקטרוקנול

מאז הקמתה בשנת 1939 הגדירה החברה את החזון ודבקה בו לכל אורך השנים - להיות הבית המקצועי של העוסקים בתחומי הקוסמטיקה והביוטי השונים בישראל ולספק ציוד וחומרים מקצועיים, הדרכות והקניית ידע מקצועי. ואכן, גם שמונה עשורים לאחר מכן, בהובלת הדור הצעיר, ממשיכה החברה את דרך המייסדים, מרחיבה באופן קבוע את מגוון המוצרים, מפתחת מכשירים מתקדמים ודואגת להשאיר את לקוחותיה בחזית הטכנולוגיה.

משנה לשנה מתרחב מעגל הלקוחות המרוצים, הרואים באלקטרו קנול את הבית המקצועי שלהם - הן מבחינת רכישת המוצרים, הציוד והריהוט, והן מבחינת רכישת הידע המקצועי המתאים. את המוצרים שלנו תוכלו לראות באולם התצוגה המפואר ביגאל אלון 159 תל אביב או להתרשם מסיור וירטואלי בתצוגה.

חזקים בטכנולוגיה
חברת אלקטרו קנול עוסקת בפיתוח, ייבוא ושיווק של מכשירי אנטי אייג'ינג מקצועיים לטיפולי גוף ופנים המשווקים למכוני יופי וקוסמטיקה. המכשור שאינו פולשני, מיועד לאנשי מקצוע המתמחים בתחום טיפולי האנטי אייג'ינג, כמכוני יופי וספא, קוסמטיקאיות, קליניקות, מרפאות אסתטיקה ועוד. 

בתהליך פיתוח המכשירים ניתן דגש על כל התכונות הרלוונטיות שיהפכו את עבודת הקוסמטיקאית לקלה ואת התוצאה לטובה ביותר. כל המכשירים מתוכננים ונבנים על פי תקן מחמיר וכולם, ללא יוצא מן הכלל מקבלים את אישור מכון התקנים הישראלי המבטיח לאנשי המקצוע והמטופלים המשתמשים בו שימוש בטוח.

HIFU  דור 2 – המכשיר המתקדם בעולם לטיפולי אנטי אייג'ינג 
מכשור האנטי אייג'ינג המתקדם אותו מציעה אלקטרו קנול שייך לדור השני של טכנולוגיית ה-HIFU, הטכנולוגיה המתקדמת כיום בעולם בתחום זה. דור 2 לטכנולוגיה אינו עושה שימוש במחסניות מתכלות, ומציג סדרה של מכשירים מתקדמים ולא פולשניים המסייעים במיצוק, בהידוק ובהרמת העור הרפוי בחלקי הגוף השונים (כולל עור הפנים). 

הציוד עובד בשיטת גלי הקול הממוקדים שהטמפרטורה שלהם מגיעה ל-65 מעלות צלסיוס. הגעתם לשכבת ה-SMAS המצויה בפנים (בעומק של 3.5-4.5 מ"מ), מכווצת את שכבת השריר ומעודדת את התחדשות ייצור הקולגן.

מהאספקט המקצועי - התוצאות מיידיות ונראות לעין, והחיסכון הנוצר כתוצאה מהטכנולוגיה חסרת המחסניות הוא משמעותי. הפעלתם של המכשירים קלה ומבוצעת דרך ממשק ידידותי למשתמש המקצועי, תוך שליטה על כל הפרמטרים השונים של הטיפול.

hifu VRETTY (צילום: יח''צ)hifu VRETTY (צילום: יח''צ)

רפאל – מיטב הטכנולוגיה לטיפולי גוף ופנים  
מכשיר יעיל ובעל תוצאות מידיות, מהמתקדמים בעולם בטיפולי גוף ופנים, המשלב טכנולוגיית גלי רדיו, ואקום עוצמתי ואור ביו דינמי – המסת תאי שומן, ניקוז מהיר, עירור לימפטי ועוד.

שילוב בין טכנולוגיות שונות בטיפול בפנים ובגוף ממקסם את יכולותיהן האפקטיביות של כל אחת מהטכנולוגיות המתקדמות הבודדות ומייעל את הפעולה המשולבת. כך ניתן להשיג תוצאות מהירות ואפקטיביות יותר בהמסת תאי השומן בטכנולוגיית המולטי פולאר RF, לעודד ניקוז של תאי השומן המפורקים באמצעות ואקום, ולסיים טיפול באמצעות טכנולוגיית האור הביו דינמית המגבירה את ספיגת החומרים ומרגיעה את העור (בשימוש בגווני האור השונים). 

מהאספקט המקצועי - התוצאות מהירות מאד (הרבה יותר מאשר בשימוש של כל אחת מהטכנולוגיות בנפרד), החיסכון כתוצאה מאיחוד הטכנולוגיות למכשיר אחד הוא משמעותי, והמכשיר בעל כל אישורי התקינה המלאים הרלוונטיים ממכון התקנים הישראלי.

כמובן שאצלנו תוכלו גם לרכוש כל אחד מהמכשירים בנפרד, במידה ותעדיפו לעשות זאת.

מערכת לאבחון עור – SMART MIROR
מערכת הsmart mirror  מהווה פריצת דרך עולמית באבחון וטיפול בבעיות עור הפנים. 
היא מאפשרת אבחון מצב העור בצורה מדויקת ומפיקה פלט בעל חשיבות קריטית לטובת תוצאות טיפול אופטימליות.

המערכת מבצעת ניתוח עור מדעי ב-20 שניות בלבד ומספקת אנליזה מפורטת המבוססת על בינה מלאכותית. היא מבצעת אבחון פרמטרים בשכבות העור השונות ומשווה את תוצאות האבחון עם כ-30 מיליון נתונים קליניים המאוחסנים אצלה.
האבחון מאפשר זיהוי בעיות עור נפוצות והמלצה על הטיפול בהן. הוא מאפשר לשמור נתוני פנים ועל ידי כך להשוות את מצב עור הפנים של המטופל/ת לפני ואחרי סדרת טיפולים ועוד.

מיטות טיפול חשמליות
גם בתחום מיטות הטיפול החשמליות מקפידים באלקטרו קנול להישאר בחזית הטכנולוגיה. 
באולם התצוגה שלנו בתל אביב תוכלו להתרשם ולהתנסות מהמגוון הגדול ביותר בישראל של מיטות טיפול חשמליות מכל הסוגים המותאמות לקליניקות רפואיות, למכוני ספא ולקוסמטיקאיות שאוהבות לפנק את הלקוחות שלהן.

מיטת טיפולים 30852 (צילום: יח''צ)מיטת טיפולים 30852 (צילום: יח''צ)

סופרמרקט לקוסמטיקאיות
גם בתחום הריהוט והאביזרים למכוני קוסמטיקה מובילה אלקטרו קנול את השוק מבחינת המגוון והאיכות. באולם התצוגה תוכלו להתרשם מכל סוגי הריהוט והאביזרים מטובי היצרנים בעולם. 

מכשור בסיס וריהוט ייעודי מיוחד למכונים השונים. ציוד ייעודי למניקור ופדיקור קוסמטי ורפואי הכולל מיטות מתכווננות גם שאינן חשמליות, שולחנות, כיסאות, מנורות טיפול ומנורות לופה. מכשור אנטי אייג'ינג ומכשור טיפולי בטכנולוגיות שונות - תדר גבוה, בטכנולוגיית גלווני, אולטרה סאונד, פילינג יהלום ועוד. 

עוד תמצאו אצלנו מכשור להסרת שיער ואפילציה וכל מכשור נוסף שעולם הקוסמטיקה יכול להציע. 
באולם התצוגה תמצאו צוות עובדים מנוסה המגיע מתחומי העיסוק של החברה ומתודרך לתת לכם הלקוחות, את היחס האישי והמקצועי הטוב ביותר הקיים כיום בתחום. 

אנחנו מאמינים כי מגיע לכם הטוב ביותר ועל כן אנו מקפידים על כך - לא רק מבחינת איכותם, אמינותם ומהימנותם של המוצרים, הציוד והריהוט, אלא גם מבחינת השירות שאתם זכאים לו והאנשים שלנו המספקים לכם אותו.

כל המוצרים של אלקטרו קנול, ללא יוצא מן הכלל הם בעלי תו תקן ישראלי ועברו בדיקות מחמירות. 

עולם של ידע
על מנת להשלים את חוויית הקניה המקצועית, ועל מנת להצדיק את מעמדה כאוטוריטה בתחום, מקיימת אלקטרו קנול הכשרות והדרכות מקצועיות לקוסמטיקאיות. ההדרכות עוסקות בשימוש במכשירים ובטכנולוגיות המתקדמות של מכשירי הטיפול, המיצוק וההרזיה והן מועברות על ידי אנשי מקצוע המתמחים בשיטות הטיפול השונות. ההדרכות כוללות הסברים מפורטים והדגמות חיות על מטופלים. 

מעוניינת לפתוח מכון לקוסמטיקה?  
אלקטרו קנול, כמוקד ידע מקצועי בתחום מפעילה שירות ייעוץ, הדרכה וליווי משלבי הקמת המכון הראשונים ובמהלך כל תקופת עבודתו השוטפת של המכון / הקליניקה שלכם. 

חשוב לנו לציין שאיננו רואים את הקשר בינינו כ"עסקי" בלבד ולכן, אנחנו רואים חשיבות עליונה במעלה, בצד אספקה של הציוד האיכותי ביותר, גם לליווי מקצועי אישי וצמוד לכל תלמיד/ה לקראת סיום לימודי הקוסמטיקה שלהם.

באלקטרו קנול, מאמינים כי באנשי מקצוע טובים בתחום קיים צורך להשקיע (ומגיע להם שיאמינו בהם), ואנחנו עושים זאת מכל ליבנו, במהלך מעל לשמונה העשורים האחרונים!

המאמר נכתב בשיתוף אלקטרוקנול, יבואנית ומשווקת ציוד וריהוט לקוסמטיקאיות, מרפאות אסתטיקה ויופי, המהווה בית מקצועי לכל הקשור בציוד וידע לעוסקים בתחום.

בקרו אותנו באולם התצוגה ברחוב יגאל אלון 159 תל אביב
צרו עימנו קשר לטובת ייעוץ או הזמנת ציוד, מכשור או ריהוט מקצועי בטלפון 072-2136632
בקרו אותנו באתר וצפו בקטלוג המוצרים המגוון שלנו בכתובת https://electroknoll.com/