הכתבה נכתבה בשיתוף אדר זכוכית

כל מי ששיפץ וחידש מכיר את התחושה שצריך להתאים את המידות של הבית למוצר מה שהופך את העניין ליקר ולפעמים מסורבל. 

ברוב המקרים אנו רוכשים מוצרים מסוג One size fits all, במיוחד בתחום מוצרי הזכוכית לבית - המקלחונים, חיפויי הקירות, המעקות, המראות וכד'. לכאורה, זה מובן לגמרי - הרבה יותר קל לנו (מחשבתית) לקנות, כאן ועכשיו, מוצר זכוכית מוכן ולדחות את ההתמודדות עם ההשלכות למועד מאוחר יותר, מאשר להיכנס לכאב הראש, שמקושר, לרוב, לבחירת מוצרי זכוכית בהתאמה אישית. פה אנחנו נכנסים לעניין ומביאים לכם פתרון מעולה, פשוט והרבה יותר איכותי ממה שתמצאו בחנויות. 

למה דווקא בהתאמה אישית אתם שואלים?
גם אם נשים לרגע בצד את הצורך בהתאמת המידות של המוצר המוכן לצורך שלכם בפועל, נגלה, כי מוצרי זכוכית המיוצרים על פי סטנדרטים ספציפיים (כלומר, המכנה המשותף הרחב ביותר), רק לעיתים רחוקות מסוגלים לקלוע בצורה מדויקת לטעמכם, לעיצוב ולצביון הכולל שאותו אתם רוצים להעניק לדירה או לבית שלכם.

ואם אתם כבר משפצים או מעצבים את ביתכם ומשקיעים כמויות של משאבים מחשבתיים -  זמן כסף ועצבים - למה שלא תעשו את זה הכי טוב שאפשר ותעצבו בעצמכם את החלום באמצעות מוצרים שמתאימים אישית לצורך ולטעם שלכם? אתם רק צריכים לדמיין ואנחנו נעביר את זה לפסי הייצור. נתכנן, נייצר ונרכיב.

אז מי אנחנו ומה אנחנו מציעים לכם?
חברת אדר זכוכית בע"מ נוסדה בשנת 2002 ע"י איציק זייגר ודוד חמוד שהינם בעלי ניסיון בן עשרות שנים בתחום עיצוב וייצור זכוכית. אדר זכוכית אינה מתמחה אך ורק בשיווק של מוצרי זכוכית, אלא אף מפעילה מפעל משלה שבו מיוצרים כל מוצרי הזכוכית לבית ותעשייה. כך שאתם מרוויחים שירות, איכות ומחירים מהיבואן לצרכן וללא פערי תיווך. אז מה אנחנו מציעים לכם?

מקלחונים
אדר זכוכית מייצרת את כל סוגי המקלחונים הקיימים בהתאמה אישית למידות חדר האמבטיה ולטעם הלקוח. פירוש הדבר הוא, כי אין לכם צורך להתאים את חדר האמבטיה למקלחון אלא להיפך - אתם יכולים להתאים את המקלחון לחדר האמבטיה שלכם, בין אם המדובר באמבטיון, מקלחון פינתי, מקלחון חזיתי, או כל סוג מקלחון אחר העולה בדמיונכם. 

מעבר ליכולת להגשים כל חלום, באספקט התועלתי, חשוב גם להדגיש כי כל המקלחונים אותם מייצרת אדר זכוכית עשויים מזכוכית מחוסמת שעובייה 8 מ"מ, והזכוכית עוברת טיפול מיוחד המונע הצטברות אבנית, מה שמאפשר לזכוכית המקלחון לא רק להיות בטיחותית יותר, אלא גם להישאר דקורטיבית לאורך זמן רב יותר.

חיפוי קירות  בזכוכית
חיפוי קירות בזכוכית, בדרך כלל במטבח, הפך לאחד מהטרנדים הלוהטים ביותר של תחום עיצוב הבית בשנים האחרונות. ואם עד עכשיו נאלצתם להסתפק במגוון שהוצע לכם, גם פה אנחנו מגיעים עם היתרון האמיתי של הייצור ופותחים בפניכם אינסוף אפשרויות של צבעים, דוגמאות והדפסים ואפילו חיתוכים מורכבים להתאמה מדוייקת.  

גם כאן, אנשי המקצוע של אדר זכוכית ילוו אתכם לאורך כל הדרך מבחירת החיפוי המתאים לכם ועד לסיום התקנתו המקצועית בבית.

מעקות פנים וחוץ
למעקה המותקן בבית או מחוץ לבית ישנה חשיבות לא מעטה, מכיוון שהוא אינו רק אלמנט בטיחותי, אלא גם אלמנט עיצובי לכל דבר, ולכן, נדרשת התאמה שלו לעיצוב הכולל, בכל מקום שבו הוא ממוקם. 

אדר זכוכית מייצרת את מעקות הפנים והחוץ שלה מזכוכית מחוסמת בעובי 8 מ"מ ובהתאמה מוחלטת לצורך הספציפי ולעיצוב הנדרש במקום. תמצאו אצלנו מעקות זכוכית למדרגות למרפסות, ומחיצות מעקות לבריכות.

מעקה זכוכית (צילום: יח''צ)מעקה זכוכית (צילום: יח''צ)

מראות
מראות יכולות להוות חומר בסיסי ליצירת אינסוף עיצובים יפים המשדרגים את החלל באופן משמעותי. מראות מעוצבות לבית הן פתח לשילובים ייחודיים, לגימיקים מרשימים, לעיצובים אופנתיים ולמגע של אופי בחלל החדר.  תוכלו למצוא אצלנו מראות אמבטיה, לחדר השינה, מראות מעוצבות בהתאמה אישית לכל מסגרת שתרצו וכמובן חיפויי קיר במראות.

מראות (צילום: יח''צ)מראות (צילום: יח''צ)

אדר זכוכית - מגשימים לכם כל חלום, גדול או קטן
כמו כן אנו מייצרים דלתות זכוכית לפי מידה, מחיצות, ויטרינות, מדפים וכל מה שעשוי מזכוכית – מהיבואן לצרכן וללא פערי תיווך. 

התרחבותה והתמחותה של החברה בשנים האחרונות בתחום מוצרי הזכוכית בהתאמה אישית מאפשרות לה ללוות כל לקוח (פרטי או מוסדי) לאורך כל התהליך החל בשלב עיצובו של המוצר והתאמתו לאווירת העיצוב הרצויה, דרך ייצורו במפעלי החברה באיכות הגבוהה ביותר ומחומרי הגלם האיכותיים ביותר ועד להתקנתו בבית או באתר הלקוח ברחבי הארץ.

החברה מפעילה מערך של אנשי מקצוע בתחומים רבים ומגוונים - אבל מטרתם אחת, יחידה ומשותפת לכולם - לעמוד לרשות הלקוח בכל רגע או שלב של התהליך, ולספק לו, בסופו של דבר, את הגשמת החלום - את המוצר האיכותי ביותר ואת השירות המקצועי המסור ביותר אותם יוכל לקבל!

המאמר נכתב בשיתוף אדר זכוכית, מפעל מהותיקים בארץ לייצור ומכירה של מוצרי זכוכית לשוק הפרטי והמוסדי.