הכתבה נכתבה בשיתוף yume-artdesign

יש לא מעט אלמנטים שאתם צריכים לקחת בחשבון, אלמנטים שככל הנראה עד כה לא ממש יצא לכם לחשוב עליהם. אך לפני שאתם מרימים ידיים, אולי שווה לכם לקחת את המשימה הזאת דווקא על עצמכם.

תיקחו בחשבון שאתם לא צריכים לבצע את העיצוב כולו ביום אחד, ולעיתים אתם יכולים לבצע תוספות שונות על מנת לשדרג את המצב הקיים. אחת מהאפשרויות היעילות ביותר שעומדות לפניכם היא להוסיף אקססוריז לעיצוב הקירות, דקורציה שתוכל לשדרג את הבית שלכם – ולהכניס לו קצת עניין. לא מדובר על שדרוג מאסיבי, אך העיצוב הקטן הזה בהחלט יכול לעשות את העבודה.

כאשר אתם בוחרים בעיצוב הזה אתם קודם כל משדרגים את הבית או המשרד שלכם ללא היכר. אתם תהיו בהלם איך שינוי כל כך קטן יכול לעשות הרגשה כל כך שונה. אך בנוסף לשינוי הגדול שתקבלו, יש לכם אפשרות לחזק את הכלכלה הישראלית! בטח בימים טרופים אלה מדובר על נתון שאתם מוכרחים לקחת אותו בחשבון.

דקורציה לקיר ממתכת – דקורציה כחול לבן
אין תחושה טובה יותר מאשר לקנות מוצרים איכותיים תוצרת כחול לבן, בטח בימים שבהם לא מעט עסקים ישראלים נאלצים לפשוט את הרגל. הרי מי כמוכם יודע כי תוצרת כחול לבן היא האיכותית והעמידה ביותר, ואין אף מדינה אחרת בעולם שמייצרת מוצרים כל כך איכותיים. אז למה שתלכו לרעות בשדות זרים? יש לכם אפשרות חסרת תקדים לחזק את הכלכלה הישראלית על ידי רכישת דקורציה לקיר ממתכת.

דקורציה לקיר ממתכת (צילום: yume design)דקורציה לקיר ממתכת (צילום: yume design)

תמונות מתכת איכותיות בחיתוך לייזר
כאשר אתם בוחרים דקורציה לקיר, המשימה שלכם היא לקחת את כל האלמנטים השונים בחשבון. האפשרויות לעיצוב עם YUME בלתי מוגבלות, קולקציית התמונות מורכבת מתמונות לאורך ולרוחב, תמונות המורכבות מחלק אחד או מספר חלקים - כך תוכלו לבחור את התמונה שתתאים בדיוק לגודל הקיר או החלל שתרצו לעצב.

דקורציה לקיר ממתכת (צילום: yume design)דקורציה לקיר ממתכת (צילום: yume design)

תתלו את התמונות מבלי לשבור את הראש
אתם נמנעים מלקנות תמונות מתכת לקיר רק בגלל ההתעסקות שלכם בתלייה של התמונות? אתם יכולים להתנחם בעבודה שאתם לא נמצאים במצב הזה לבדכם. אך אין שום סיבה שתרימו ידיים, אתם תוכלו רק צריכים לעשות את הבחירה הנכונה. התמונות שתקנו דרכנו יהיו תמונות שקל מאוד לתלות, התלייה מתבצעת על שני מסמרים בלבד עם חורי סימון לתלייה מדוייקת – כך שאתם באמת לא צריכים לשבור את הראש.

תעצבו לבד את הבית – עם נגיעות של מעצב פנים 
אתם לא באמת צריכים לשכור מעצב פנים על מנת לשדרג את הבית שלכם, אתם תוכלו לעשות את זה גם בעצמכם. דקורציה לקיר ממתכת היא אחת מהאפשרויות היעילות והקלות ביותר,  יש מבחר עמק של דוגמאות שיסייעו לכם לעצב את הבית בדיוק כמו שתמיד חלמתם. אתם לא תצטרכו לשלם לאנשי מקצוע או להכניס את היד עמוק מידיי אל תוך הכיס, פשוט תעצבו את הבית בסטייל.

דקורציה לקיר ממתכת (צילום: yume design)דקורציה לקיר ממתכת (צילום: yume design)

עיצוב מושלם לבית וגם למשרד – לכל מקום שתרצו
זה לא משנה אם אתם רוצים לעצב את הבית או את המשרד שלכם, בסוף אתם מוכרחים להכניס את הנגיעות האישיות שלכם. בכל אחד מהמקומות הללו אתם צריכים להרגיש הכי בנוח שיש, כי אתם עומדים לבלות שם לא מעט זמן. באמצעות דקורציה לקיר ממתכת אתם תוכלו להכניס את הנגיעות שלכם בצורה הברורה והמשמעותית ביותר.

דקורציה לקיר ממתכת (צילום: yume design)דקורציה לקיר ממתכת (צילום: yume design)