הכתבה נכתבה בשיתוף צ'ק בוקס

אם כך, כדאי שתדע: אם אתה חולם על עסק כזה או אחר, בהחלט יכול להיות שעכשיו זה הזמן הנכון להגשים את החלום. מה שכן, יש הרבה התאמות שצריך לעשות לתקופת הקורונה ולכן כדאי שתעיין במאמר שלפניך כדי לבחור את הקופה הנכונה לעסק שלך. 

מדוע כדאי לשכור קופה ממוחשבת לעסק?
לא כל האנשים מודעים לכך, אבל בזמן האחרון אנחנו רואים שקיימת אפשרות לא רק לרכוש קופה ממוחשבת לעסק בענן, אלא גם ליהנות מהן בשיטת ליסינג או השכרה. אם אתה תוהה מדוע זה כדאי, האמת היא, שאם תבחר באופציית ההשכרה הסיכון שתיקח יהיה הרבה פחות גדול, ואין ספק שזה מתאים לתקופת הקורונה. זה טוב ויפה שאתה רוצה להקים עסק, לקחת סיכון ולהצליח, אך זה לא אומר שכדאי לך להיכנס להוצאה כלכלית גדולה ומיותרת. האפשרות של השכרת קופה היא בחירה נפלאה כי ההשקעה הכלכלית שלך בעניין תהיה הרבה פחות גדולה, ואין ספק שזה כדאי בתקופת חוסר הוודאות שאיתה כולנו מתמודדים. 

היתרונות של קופה ממוחשבת בענן – למה זה כדאי לך? 
הטכנולוגיה של קופה ממוחשבת בענן יכולה להוות פתרון נהדר שכן למעשה קופה כזאת מאפשרת לנו היום לעבוד מכל מקום, מה שכל כך אופייני לתקופת הקורונה. היא חוסכת לנו את עלויות הרכישה ומאפשרת בפועל ניהול מאוד גמיש ונוח. כולנו יודעים שבימים טרופים אלו, החוק המשמעותי ביותר הוא לשמור מרחק ולהישאר בבית, או במשרד הפרטי, כמה שיותר. לכן, אם תהיה לך קופה בענן, תוכל עדיין לשלוט על כל מה שקורה בעסק, אך תוכל לעשות זאת בלי להסתכן ובנוחות מקסימלית. 

החשיבות של התאמת הקופה לצרכי העסק 
עוד דבר שצריך לקחת בחשבון כאשר חושבים על קופה לעסק ועל קופה ממחושבת מומלצת, הוא הנושא של התאמת הקופה לעסק. האם ידעת, לדוגמה, שיש היום גם קופות מאוד מומלצות שניתן לרכוש או לשכור והן דינאמיות? זה אומר שבמידת צורך והרצון, תוכל להוסיף לאותה קופה עוד פונקציות, לשדרג אותה או להפך – להפוך אותה לפשוטה יותר. לכן, כאשר אתה חושב על שילוב של קופה ממוחשבת מומלצת לעסק שלך, כדאי לבדוק כמה יעלה לך לעשות את השינויים הנדרשים הללו בקופה. אחד מהמאפיינים של העידן שבו אנחנו חיים היום הוא שאיש לא יודע מה יוליד יום. אנחנו לא יודעים אם בעוד כמה שבועות נוכל לחזור לחיים הרגילים שלנו ולפתוח פיזית את העסקים השונים או שיהיה עלינו להמשיך ולעבוד מרחוק לעוד חודשים ארוכים. לכן חשוב לבחור לא רק קופות ממוחשבות טובות ואיכותיות, אלא חשוב מאוד גם להקפיד על הדינאמיות של הכלים שבהם כל אחד מאתנו בוחר לעסק שלו. 

קופה ממוחשבת לעסק Carbon 10 (צילום: צ'ק בוקס השוואת מחירי סליקה וקופות)קופה ממוחשבת לעסק Carbon 10 (צילום: צ'ק בוקס השוואת מחירי סליקה וקופות)

חיבור הקופה למסלקה – שדרוג שלא כדאי לוותר עליו 
לבסוף, בבואך לבחור את הקופה הממוחשבת הכי טובה שיש לעסק שלך, מאוד מומלץ לקחת בחשבון גם את הנושא של סליקה באינטרנט. כלומר, אם תוכל לחבר את הקופה למסלקה, זה אומר שתהיה לך אפשרות סליקה מלאה, מה שיהפוך את כל הנושא של גביית תשלומים מהלקוח שלך להרבה יותר פשוט. חשוב שתבין: פעמים רבות השאלה האם העסק יצליח או לא תלויה, בין היתר, בשאלה איזה כלים עומדים לרשותך לצורך ניהול העסק. לכן שווה להשקיע מחשבה בנושא הזה ולבחור את הטוב ביותר שיש היום עבור העסק שאתה מקים.