הכתבה נכתבה בשיתוף סירופ דיגיטל

לכבוד החגים ובעקבות המשבר המחירים הרבה יותר נוחים ויש דילים משפחתיים שאסור להחמיץ.

איפה כדאי ללון?
יש לכם מספר אופציות ללינה בתקופת החגים באילת:

מלונות באילת - יש מספר לא מבוטל של מלונות באילת. המחירים משתנים בהתאם למקום שלכם על המפה, ובהתאם לתאריכים אותם תבחרו. המלונות באילת מציעים לנו ארוחות חג כשרות, הרגשה משפחתית והמון תעסוקה לילדים במיוחד בתקופת החגים. בנוסף לכך, עדיין יש לכל אחד את הפרטיות שלנו, החדרים מרווחים ומלבד לארוחות חג תוכלו להנות מאטרקציות שונות במלון ומחוצה לו. 
רוב המלונות באילת מציעים לאורחים שלהם דילים שונים ומגוונים לאטרקציות חיצוניות כמו המצפה התת ימי, אטרקציות ימיות, הופעות ועוד.

השכרת וילה - כמו שיש הרבה מלונות באילת, כך גם יש וילות אותן האורחים ישכרו. 
הווילות גם הן מרווחות, אך מלבד לבריכה ולעצם העובדה שאתם לא קרובים לבית, אין תחושה ממשית של חופשה. ברוב הווילות את האוכל תבשלו לעצמכם, אתם תדאגו לניקיון המקום במקרה בו אתם מתכוונים ללון לתקופה ארוכה, ולרוב הווילות רחוקות מהטיילת ומהחופים. 

וילות שקרובות לטיילת יעלו לכם כמו בית מלון ולעיתים אף יותר. בנוסף לכך, אתם תצטרכו לדאוג לתעסוקה לילדים לאורך כל שעות היום. 
לכן, כדי להבטיח שהחופשה שלכם תהייה מלאה ומהנה, עליכם לבחור ללון באילת, המחיר יותר משתלם ומה שהמלון מציע יותר משתלם.

למה דווקא באילת?
אפשר להגיד שאילת היא העיר הכי מנותקת כיום מכל מה שקורה בארץ, בין אם זה ההפגנות ובין זה אם זה כל מה שקורה בחדשות על הקורונה. אילת מציעה לנו תחושה של חו"ל. 
ביום היא עיר תיירותית, מלאה בחופים שונים, אטרקציות, מאכלים שונים, ובלילה הופכת למוקד בילוי עבור צעירים ומבוגרים כאחד. כמו כן, בניגוד למקומות אחרים בארץ, המחייה יותר זולה באילת, הקניות יותר זולים ובתי המלון מציעים לנו דילים שאין כמותם בשום מקום אחר בארץ. 

מה בנוגע לסוכות וראש השנה?
אם אתם אנשים דתיים, והדאגה שלכם היא בענייני כשרות, אוכל כשר או סוכה כשרה, אין לכם מה לדאוג. לכל מלון באילת יש את משגיח הכשרות שדואג לאוכל כשר, ורב של המלון שדואג לכך שהסוכה תהיה כשרה לישיבה. ניתן להעביר את הסעודה בסוכה עצמה או בתוך חדר האוכל, כל אחד לפי האמונה שלו. 

בראש השנה תקבלו את כל שבעת המינים, בדיוק כמו בבית, ולמרות שאתם לא בבית, תרגישו הכי בבית שיש. בכל בית מלון באילת כמעט יש בית כנסת מסודרת, שעות מניינים וספר תורה. 
בין אם אתם דתיים, חילוניים אם מסורתיים, את החג תוכלו לחגוג בצורה כשרה ומשפחתית.