הכתבה נכתבה בשיתוף דורונפוגל- קידום ושיווק דיגיטלי

בעבר הלא כל כך רחוק, שלטי חוצות נחשבו לפריצת דרך בתחום הפרסום ולדרך יעילה מאוד לגרום ללקוחות להגיע. כיום כאשר מרבית האנשים מעדיפים לעשות את הקניות שלהם ברשת, ברור כי ללא אתר אינטרנט – עסקים לא יוכלו לעמוד בתחרות המאתגרת מול המתחרים האחרים באותו הענף במשק. העובדה הברורה הזו, היא שגורמת לבעלי עסקים ותיקים וחדשים כאחד, להחליט לבנות אתר עסקי ובכך להגדיל בצורה ניכרת את פוטנציאל החשיפה שלהם ללקוחות ועמו גם את הרווחים.

האם לכל עסק כדאי שיהיה גם אתר אינטרנט?
אם נדמה לכם שהנושא של בניית אתרים רלוונטי רק למי שבאמת מוכר סחורה באמצעות הרשת, זה לא לגמרי נכון. אמנם חנויות אינטרנטיות הן המקום הפופולרי ביותר לעריכת קניות באשר הן, לכן בניית אתרים המותאמים למכירה ישירה ברשת - זה שירות שבעלי עסקים של שופינג מקוון מעוניינים בו מאוד. עם זאת, הקמת אתר עסקי יכולה לקדם את המכירות בעסק, גם אם האתר עצמו איננו מכיל חנות וירטואלית בכלל.

אתרי תדמית המוקמים לעסקים שאינם מציעים שופינג אונליין, עדיין מאפשרים חשיפה מקסימלית של העסק לגולשים ומייצרים לא מעט "לידים", כלומר פניות של לקוחות פוטנציאליים, המבשילות פעמים רבות לעסקאות ממשיות ולרווחים גבוהים עבור בעלי העסק. גם לעסקים שאינם מציעים את מרכולתם באופן ישיר באינטרנט, אם כך, כדאי לבנות אתרים שיהוו את "כרטיס הביקור" של העסק ברשת ויאפשרו גישה ראשונית לעסק באמצעות האינטרנט, לכלל הלקוחות המתעניינים.

איך אפשר לבנות אתר שגוגל יאהב?
גוגל מקדם ו"אוהב" יותר אתרים איכותיים, כאשר המדד לאיכות הוא בעיקר בשימת דגש על תוכן. בין אם זה תמונות, טקסטים או קטעי וידאו – התוכן צריך להיות עשיר, מגוון ובעיקר מתחדש. ככל שהאתר מכיל יותר תוכן מושקע ואיכותי, סביר שגוגל יזהה אותו ככזה ויקדם אותו במעלה תוצאות החיפוש, בביטויים השכיחים ביותר הנפוצים בקרב הגולשים. כיוון שכך, נדרשת יכולת לשלב ביטויי מפתח בטקסטים השונים באתר וכן תוכן רלוונטי ומשתנה מפעם לפעם. 

וורדפרס היא המערכת המתאימה ביותר לקידום אתרים אורגני
מערכת וורדפרס היא בעלת קוד פתוח ולכן קל כל כך לבצע בה שינויים, בכל שלב שהוא בתהליך בניית האתר וכמובן גם אחרי שהוא כבר יעלה לאוויר. תהליך הקידום האורגני עשוי להיות הדרגתי ולהצריך סבלנות רבה: ייתכן שבמסגרת אסרטגיית הקידום שתוקם עבורכם, תידרשו להתאים את האתר, להסיר תכנים ישנים ולא רלוונטיים או לחילופין להעשיר את האתר במאמרים חדשים.

הפלטפורמה שוורדפרס מציעה, תאפשר לכם לעשות את כל הפעולות הללו בקלות, ללא עיכובים מיותרים ותוך קבלת הנחיות מדויקות לאופטימיזציה מושלמת לאתר, באמצעות תוספים שניתן להתקין על המערכת עצמה, כמו yoast למשל - ובכך להיטיב את ביצועיה ואת האפקט החיובי שלה על תוצאות תהליך הקידום. על ידי פעולות אלו, למעשה, ניתן להקים אתר ולשדרג אותו בכל פעם מחדש, בהתאם לדרישות הקידום האורגני ומתוך מטרה להביא את האתר למיקום הטוב ביותר בתוצאות החיפוש של גוגל.