הכתבה נכתבה בשיתוף דורונפוגל- קידום ושיווק דיגיטלי

כשליש מאתרי האינטרנט הקיימים כיום בנויים על מערכת וורדפרס, הנחשבת לפלטפורמה האידיאלית לבניית אתרים חזקים, שקל לשווק אותם לגולשים באמצעות גוגל. יעילותן של פעולות הנעשות לצורך קידום אתרים אורגני, תלויות בין היתר בלא מעט אספקטים של האתר עצמו, כאלה שוורדפרס יכולה לתמוך בהם בנקל ובכך להפוך את תהליך הקידום כולו, להרבה יותר אפקטיבי.

קידום אתרים אורגני לאתרי וורדפרס הוא נוח יותר
היתרון של קידום אתרי וורדפרס בהשוואה לקידום אתרים המבוססים על פלטפורמות כמו wix או שופיפיי, הוא בהיותה של וורדפרס מערכת קוד פתוח. המשמעות בהיבט של היכולת להשתמש בכלים של גוגל עבור seo, היא עצומה: הגמישות של אתר הבנוי על מערכת קוד פתוח היא גבוהה ומכאן שמקדם האתרים שלכם יכול להתאים את האתר, בכל שלב, לדרישות הדינמיות של תכנית הקידום שהוא בנה, בהתאם לצורך ומתוך רצון להביא את האתר למיקום גבוה בתוצאות החיפוש של גוגל.

האם לא ניתן לקדם בגוגל אתרים הבנויים על מערכות אחרות?
מערכות קוד סגור כמו וויקס או שופיפיי, הנחשבות לפופולריות יחסית, דורשות הליכים ארוכים הדורשים יכולת תכנות מתקדמת, עבור כל שינוי שתבקשו לעשות באתר. הדבר מייצר תלות של בעל האתר במתכנת שבנה אותו, בכל צורך – קטן כגדול - לעריכת שינויים באתר. 

פעולות לקידום אתרים בגוגל שדורשות שינויים בתוך אתרי וורדפרס, לעומת זאת, הן פשוטות מאוד, מעצם היותה של המערכת עם קוד פתוח. למעשה, את מרבית השינויים שייתכן ותרצו לבצע באתר, או שיהיה צורך לעשות כדי שיתאים יותר לקידום האורגני, תוכלו לעשות בכוחות עצמכם. 

היתרונות של מערכת וורדפרס לבניית אתרים
אתר וורדפרס הוא כחומר ביד היוצר וניתן לשנות בו כל דבר בקלות רבה. החל מטקסטים לבלוג של האתר, דרך תיאורי מוצרים בקטגוריות השונות ועד למיקרו קופי שייכתב על כפתורי הפעולה – וורדפרס תאפשר לכם לעצב ולשנות את האתר שלכם כרצונכם, בכל פעם מחדש ובכך תסייע לאופטימיזציה של האתר כאשר הדבר יידרש, מה שכמובן יעזור מאוד לקידום של האתר בגוגל.

למה חשוב לשכור את שירותיו של מומחה לקידום אתרים?
גם כאשר האתר כבר עלה לאוויר לאחר שעוצב בקפידה והושם דגש על שילוב תוכן איכותי בתוכו, השירות המקצועי של קידום אתרים על ידי מומחה, הוא משהו שאסור לכם להתפשר עליו. מקדם אתרים בעל מומחיות לקידום אתרי וורדפרס יבנה עבורכם את התכנית המיטבית לקידום האתר שלכם, בהתאם לדרישות של גוגל ולנתוני האתר עצמו.

במקרים מסוימים, ימליץ מקדם האתרים על שינויים שכדאי יהיה לבצע באתר: הוספת עמודים, שינויים בטקסטים, הסרת טקסטים ישנים ועוד. אם האתר בנוי על הפלטפורמה הנוחה של וורדפרס, אפשר יהיה לבצע את כלל השינויים הללו בקלות רבה, מה שיתרום רבות ליעילותו של תהליך הקידום האורגני של האתר בגוגל.