הכתבה נכתבה בשיתוף דורונפוגל- קידום ושיווק דיגיטלי

נוחות הרכישה והחיסכון הכלכלי הם מהגורמים המרכזיים להפיכתו של האינטרנט לפלטפורמה המועדפת לביצוע קניות בימינו. יותר מהליכה לחנויות פיזיות, קניות אונליין הן חלק בלתי נפרד מהחיים של ישראלים רבים ואין ספק שמדובר בהרבה יותר ממגמה – זהו אופן רכישה שהתבסס לאורך מספר שנים ואף תפס תאוצה משמעותית, בתקופת הקורונה. אך מעבר לנוחות, לקניות המקוונות יש יתרון משמעותי נוסף והוא החיסכון בזמן.

אילו מוצרים אפשר לקנות ברשת?
המגוון של המוצרים שאותם אפשר לרכוש ברשת, הוא עצום וכמעט אינסופי, החל ממוצרי צריכה בסיסיים כמו מזון, דרך משחקי חשיבה לילדים שמסייעים להעביר את הזמן בסגר הקורונה ועד לתכשיטים יקרים מזהב ויהלומים, שאפילו אותם ניתן למצוא בחנויות אינטרנטיות ייעודיות. התחרות היא רבה וה"שחקנים" מאותה המשבצת, כלומר אותו הענף העסקי, הם רבים מאוד. 

כיצד קניות אונליין יפתחו עבורכם חלונות זמן חדשים?
המשמעות מבחינת הצרכן היא רווח נקי – יש לו אפשרויות מרובות לבחור מתוכן, באשר לרכישה של מוצר מסוים או מוצרים דומים לו. הוא יכול, בכמה הקשות פשוטות על המקלדת, למצוא את המחירים הטובים והמשתלמים ביותר עבור המוצרים הללו. עבור אנשים שהזמן עבורם הוא משאב נדיר, רכישות אונליין יכולות ללא ספק לחסוך זמן רב. הורים צעירים למשל, העסוקים בהחלפת חיתולים ובהאכלת התינוקות שלהם, בוודאי אינם מוצאים את הפנאי לערוך קניות בסופרמרקט ויעדיפו להזמין את המזון שלהם ברשת, עם שליח. עובדים עסוקים שמגיעים לביתם  לעת ערב, יהיו עייפים מאוד וישמחו ליהנות ממשלוח של אוכל טעים המגיע מהמסעדה, במקום לכתת רגליהם עד למקום עצמו.

באותו האופן, גם רכישת ריהוט, כלי נגינה ומוצרים אחרים שאולי לא חשבתם עליהם בתור פריטים שיגיעו עם שליח- יכולים בהחלט להגיע עד פתח ביתכם ולייתר את הצורך להגיע לקניונים ולחנויות בכוחות עצמכם. בצורה כזו תשיגו בקלות רבה את מטרת הקנייה שהיא קבלת המוצר עצמו, בלי כל המעטפת גוזלת הזמן של הנסיעה, מציאת מקום חנייה, השיטוט במרכז המסחרי ויתר הדקות היקרות שנלקחות מכם, בכל פעם שאתם יוצאים מן הבית לצרכי קניות.

איך אפשר לחסוך כסף בעזרת קניות מקוונות?
האינטרנט מאפשר לעשות השוואת מחירים בקלות רבה וכמובן ללא טרחה מיותרת מצדכם. לאחר "מחקר" פשוט ברשת, אתם תהיו מסוגלים למצוא את המוצר שאתם מעוניינים לרכוש, במחיר הכי נמוך שבו ניתן להשיג אותו.

חנויות אינטרנטיות שמוכרות סחורה, תהא אשר תהא, יציגו את המחירים בצורה ברורה לצד התמונות ואתם תוכלו להבין בקלות מה יהיה גובה התשלום, אם תבחרו לבצע רכישה. במקביל, תוכלו לברר לגבי מבצעים בכמה "קליקים", לסנן מראש את האתרים שאתם נכנסים אליהם, לצמצם עוד יותר את כמות הזמן שאתם משקיעים בקניות שלכם – ובכך לייעל אותן עד למקסימום.