הכתבה נכתבה בשיתוף סוכנות ADIROM-TECH

אלה שהצליחו להקיץ עד אמצע 2019 בייחוד בתחומים שבהם ניתן להקים אתר למכירת מוצרים לרכישה אונליין, לא הפסידו כלל מהקורונה, בעוד שעסקים אחרים שהיו מבוססים אך ורק על הנוכחות הפיזית נאלצו לסגור עקב הפסדים עצומים או לפשוט רגל עקב ההגבלות שצצו בן רגע באופן קיצוני במיוחד. 

היכולת שלנו כבעלי עסקים לקרוא את המפה בזמן, חשובה מאין כמותה בעידן הטכנולוגי שבו אני חיים. העסקים שהבינו שהנוכחות הדיגיטלית שלהם הינה חשובה הכפילו ואף שילשו את המכירות שלהם או את היכולת של העסק שלהם בתור נותני שירות בתחומים מסויימים.

בעוד שלא מעט עסקים שהיו מקודמים בגוגל בצורה אורגנית הורידו את הרגל מהגז, הצליחו עסקים רבים בעזרת אסטרטגיית הקורונה לקידום בגוגל, כפי שמסביר עדי אלון - מייסד- https://www.adirom-tech.space/ להתקדם לראש התוצאות  בחיפושים בגוגל בתחומים תחרותיים במיוחד בתוך תקופה של כשלושה חודשים בלבד.

"היכולת לקרוא את הנתונים בצורה נכונה, מסביר עדי, ולהחליט באילו פרמטרים יש חשיבות עליונה להשקיע בעוד מסביב יש סחרחרה בגוגל, היא קלף מנצח בקידום האורגני וכן בבניית קמפיינים של קידום ממומן בגוגל". 

החדשות הטובות הן שעדיין לא מאוחר
כיום, המשוואה האם עסק ישרוד את הטלטלות המאיימות חדשות לבקרים לפקוד את כל עולם העצמאים, מצביעה באופן חד משמעי, שעסק שיקדים לבנות אתר אינטרנט ממוקד המסביר על העסק שלו (אתר תדמיתי), או עסק למכירות/מוצרים/משלוחים, יהווה קלף מכריע האם הוא יעלה ויכפיל או ישלש הכנסות לעומת נסיגה משמעותית וסגירת העסק עם הפסדים שלא בטוח שיכול להרשות לעצמו לספוג. 

כמובן, גם כאן, אין זה נכון להיכנס להשקעות מיותרות בהקמת אתר בעלויות אסטרונומיות על ידי עיצובים שאינם נצרכים. חשוב לבצע התאמה מירבית ביחס לצורכי העסק ולתדמית שהוא רוצה להציג, וכן להכיר את קהל היעד שלו ברשת. לכן חשוב מאוד להתייעץ עם מומחה לקידום ובניית אתרים שידע להנחות אתכם בצורה נכונה, כמה העסק יכול להרשות לעצמו להשקיע ומה תהיה התועלת בהקמת וקידום האתר בצורה שבה העסק צריך להיראות.

להתייעצות בנושאי קידום ובניית אתרים התקשר עכשיו - 054-767-5177

התשובה לכך יכולה לעיתים להפתיע, משום שלא כל עסק ולא בכל תחום ההמלצה היא להיכנס לעולם הדיגיטל. לכן , בניית אסטרטגיית שיווק הינה תנאי הכרחי בנושא של כניסה לזירה של גוגל. 

זיכרו, גוגל הינו מנגנון משומן ויכול להיות העובד הטוב ביותר שלכם 24/7, אך יכול להוות כמשאבת כספים למי שאיננו יודע מה הוא עושה. ולכן אין זה משנה אם אתה עוסק בתחום החקלאות ומבצע סקר עצים, או שהינך מעצבת תכשיטים נפלאה ורק מחכה שמישהו ייכנס לחנות. מאוד יכול להיות שההזדמנות הבאה שלך נמצאת ממש לידך, במקום שבו נמצאים עשרות מליוני קונים ומבקשי שירותים פוטנציאלים בכל יום.