הכתבה נכתבה בשיתוף סוכנות ADIROM-TECH

כאשר לכולם כבר נמאס מהסטנדרטים הרגילים והחזרה על אותן פעילויות לגיבוש עובדים לפעילויות משפחתיות בנאליות ומשעממות, בדיוק בשלב הזה לא בכדי צמחה האטרקטיביות של פעילות הלייזר טאג. 
הפעילות טומנת בחובה הרבה אקשן, ולאו דווקא במימד הספורטיבי, אלא במימד של האדרנלין והפחד מהסתערות של האויב שבמקרה הזה יכול להיות הבוס שלכם, או לחילופין החשש מהפגיעה בכבוד הבוס כאשר הוא יודע שאתם אורבים לו עם רובה הלייזר מעבר לפינה ויכולים לפגוע בו, מוסיף חווייה מלהיבה במיוחד!

החיים בצל הקורונה ולייזר טאג הצליחו לאתגר לא מעט חברות כדוגמת חברת לייזר טאג קלאב מהמובילות בתחום משחקי הלייזר טאג כיום בישראל: https://lzrtag.co.il/

כאשר מסביר מייסד החברה "אברהם היינוך" את הביטולים הרבים שהיו לאורך הגל הראשון של הקורונה, בכך שהחששות מצד האוכלוסיה לאו דווקא היו מוצדקות משום שבמשחק הלייזר טאג המציאות של מרחק הקטן משני מטרים היא די נדירה. 
כולם מעוניינים להתרחק אחד מהשני באופן טבעי לאורך כל המשחק, וסוגי משחקים המאופיינים בקרבה אינם נכללים בפעילות כיום. 

להזמנות ופעילות לייזר טאג חייגו: 052-600-5850

לאחר התאוששות המשק, ניכר כי רוב העסקים בתחום הלייזר טאג הצליחו להחזיר את ההבנה הבסיסית כי משחק הלייזר טאג הוא אחד מהפעילויות היחידות הקיימות כיום בארץ שאינן מלוות בסכנה כזו או אחרת להידבקות. מה גם שניקוי הציוד מתבצע על פי הנחיות משרד הבריאות וקיימת עמדה לחיטוי בכמה מוקדים וכן כאשר מדובר על משחק לייזר טאג בפריסה במקום הפעילות שבו נדרש להגיע עם ניידת הפעילות ( פעילות הלייזר טאג יכולה להתקיים כמעט בכל מקום בארץ על ידי תזמון ופריסה מראש והכנת השטח בצורה מתאימה) .

לאחרונה החליטו בחברת אנימיישן - חברת הפקת סרטוני אנימציה ותדמית לעסקים ואירועים מהגדולות והמוכרות בארץ בתחום ללכת ולבדוק בעצמם האם פעילות הלייזר טאג הינה אופציה רלוונטית עבור הצוות המקצועי שלהם, וזאת לאחר שהבינו שכדי לגבש צוות אין מספיק להבטיח הנאה, אלא חשוב לבחון את הדברים בפעילות קדם- http://any-mation.co.il/ .

ההתרשמות הייתה מדהימה מספר אלון, מנכ"ל החברה. המחשבה שפעילות לייזר טאג הינה פעילות ילדותית קיננה בי, והייתי חייב לבדוק את הדברים מקרוב. הופתעתי לגלות משחק ברמה אחרת לגמרי, אומנם משחק שנשמע ילדותי, אך השילוב בין האפקטים והאדרנלין המלווה לאורך כל החוויה הופך את זה לחוויה אמיתית ומגבשת בחמישה חושים, בטח עם הפינוקים והשתיה שנתנו לנו מסביב לאורך האירוע. 

היכולת שלך להביא את האטרקציה אליך למשרד היא דבר שלא הכרנו עד היום. עצם זה שהמשחק מתקיים במקום העבודה של העובד מכניס אותו לראש אחר אף לאחר סיום המשחק, הידיעה שבמקום הזה הוא ניצח, מובילה אותו לתודעת ניצחון גם ברמת המטלות היומיומיות וזה מדהים בעיני!