הכתבה נכתבה בשיתוף בטוח, ככה עושים ביטוח

מתי בפעם האחרונה יצא לכם לבדוק את מחירי הביטוח שאתם משלמים? ככל הנראה לא בתקופה האחרונה. סקרים שנעשו בקרב הציבור הוכיחו כי הרוב המוחלט של הישראלים מעדיפים לרכוש או לחדש פוליסה בחברת ביטוח שכבר יש להם היסטוריה איתה, ולא בודקים את כל האלטרנטיבות העומדות לרשותם. וכתוצאה, נוצר מצב אבסורד שלקוחות הופכים את עצמם ללקוחות "שבויים" של חברה מסוימת על חשבון הכיס הפרטי שלהם.

סקר שוק בין חברות ביטוח הוא דבר פשוט לביצוע
ואין באמת טעם לעשות ביטוח בחברה מסוימת רק כי ביטוח הרכב שלכם כבר נמצא שם. ישנן מגוון אפשרויות לבדוק באיזו חברה כדאי לכם לעשות את הביטוח שאתם חפצים בו, בין אם מדובר בפוליסה לרכב ובין אם מדובר בביטוח בריאות, חיים וכדומה.

בטוח, ככה עושים ביטוח מציעים לבצע עבורכם סקר שוק באמצעות סוכנויות בעלות רישיון ממשרד האוצר ומתחייבים למחירים מעולים ותנאים נהדרים בכל פוליסה. 

בטוח, ככה עושים ביטוח (צילום: תמונה בעיצוב אישי)בטוח, ככה עושים ביטוח (צילום: תמונה בעיצוב אישי)

לא לפחד מסוכנים וסוכנויות ביטוח
"אם כל הישראלים לא היו מושפעים לרעה מהפרסומת על שוקה - הם היו משלמים הרבה פחות על הביטוח שלהם". לא רק שסוכנויות ביטוח נותנות שירות מקצועי ללקוחות ומתווכות ביניהם לחברות הביטוח (שכל מטרתן היא לשלם כמה שפחות פיצויים ללקוחות שלהן), אלא גם המחירים שאותן סוכנויות מצליחות להשיג הרבה יותר טובים מהמחירים שתצליחו להשיג אם תפנו לקבל הצעת מחיר באופן עצמאי.

והסיבה לכך פשוטה; חברות ביטוח אוהבות ומטפחות סוכנים וסוכנויות טובות, הם מביאים להן לקוחות בכמויות גדולות בתמורה הן מתמרצות אותם בהנחות גבוהות על כל פוליסה. הכל כדי שיהיו להן עוד לקוחות שהן לא צריכות לשלם עליהם בעצמן. 

אם תחשבו רגע על עלויות השיווק המטורפות שחברות ביטוח צריכות לשלם על פרסומות בפריים טיים וברשתות החברתיות כדי להשיג עוד לקוחות - תבינו שעלויות השיווק הללו חייבות להיות מגולמות במחיר הביטוח. לעומת זאת, שסוכנות ביטוח עושה לכם ביטוח - חברת הביטוח לא הוציאה שקל אחד על שיווק לאותו לקוח.

ניתן להוזיל את העלויות בעד כ 50%
בתהליך קצר ניתן לבדוק איזה ביטוחים יש לכם כיום, כמה אתם משלמים עליהם וגם, למצוא אלטרנטיבות זולות וטובות יותר מבין החברות הרבות שיש בארץ. בתום התהליך, תקבלו המלצות לגבי הביטוחים שיש לכם כיום (האם כדאי להשאיר או להחליף), תוכלו לדעת האם יש לכם ביטוחים כפולים שניתן לבטל ולחסוך כסף באופן מיידי ותקבלו טיפול מסור של איש מקצוע לכל שאלה או בעיה שתהיה לכם אל מול חברת הביטוח.

רוצים לבדוק עד כמה ניתן להוזיל את הביטוחים שלכם? עברו לאתר בטוח, ככה עושים ביטוח