הכתבה נכתבה בשיתוף BEST LINKS

חלקם נראים בדיוק כמו כתבות של אתרי תוכן רציניים וחלקם נראים כמו תוכן שיווקי ממומן. ההבדל הוא לא רק בכותרות ובניסוח של הכתבה כך שהיא מכירתית מדי, אלא גם בסוג התוכן והערך שהוא נותן לכם כקוראים. אתם רוצים לדעת שהתוכן שאתם קוראים אמין ואחראי ולא רק מוכר לכם אשליות ומוצרים שאולי יש טובים מהם בשוק.

היכן לפרסם כתבות?
כתבות אפשר לפרסם באתרים שונים באמצעות חברת BEST LINKS שמציע גם שירות בניית קישורים שמציעים לכם קהל גולשים מגוון שישמח ליהנות מהמוצרים שלכם אם אתם מפלחים אותו נכון. מוצרים לצעירים כדאי לפרסם בעזרת תוכן שיווקי באתרים שבהם הם גולשים וזה יכול להיות המדיה החברתית שמיועדת להם כמו טיק טוק ואינסטגרם. מוצרים למבוגרים יותר כדאי לפרסם בעיקר באתרים כמו פייסבוק או אתרי תוכן ומאמרים שהם פופולריים לפי פילוח גיאוגרפי או תחומי עניין שונים. 

מדוע תוכן משכנע אותנו לפעול?
תוכן שיווקי הוא חלק בלתי נפרד מהאינטרנט ולפעמים דווקא כתבה על מגמות שונות בעולם יכולות להניע אתכם לחפש מוצרים ושירותים נלווים לכך דווקא משום שקיבלתם השראה. זה יכול להיות חיפוש אחר מאמן עסקי או קורס מקצועי מעניין שהחלטתם עליו דווקא משום שקראתם שעולם התעסוקה עומד להשתנות בצורה דרסטית, וזה יכול להיות זוג נעליים כדי לפתור בעיית גב וברכיים לאחר שקראתם כתה על היתרונות של הליכה ממושכת לבעיות שאתם סובלים מהן.

כיצד להזמין תוכן שיווקי?
כשאתם מזמינים תוכן שיווקי לעסק שלכם או לצורך בניית קישורים כדאי להקפיד על כך שהתוכן יעמוד בחוקי גוגל לא להגזים במינון שם העסק שלכם וחזרה על שם המוצר. מומלץ גם לוודא שהוא כתוב גם בצורה שמדברת על הצרכים של הלקוחות ומציעה להם פתרון כמו המוצר או השירות שלכם בצורה מעודנת אבל עניינית וממוקדת. פרסום כתבות תוכן כאלה במקומות שישמחו לקבל מכם תוכן מעניין שכזה שיש לו גם ערך אמיתי ללקוחות יהיה תמיד שיטה יעילה לשיווק עצמי בצורה מכובדת ואיכותית.

פילוח הקהל חשוב
זה תלוי בכם כיצד אתם מנתחים את הנתונים שמתקבלים מאיסוף המידע על הלקוחות שלכם באתרים השונים, וזה חשוב לעשות את זה נכון כדי לפרסם כתבות רק באתרים שרלוונטיים לכם. הסיבה ברורה, לא מבזבזים תקציב פרסום יקר על אתרים שאין בהם גולשים שיתעניינו במוצרים שלכם משום שזה לא יניב לכם לידים פעילים שאתם יכולים לנצל לפעולות מכירה. 

שירות קניית קישורים 
שיווק באמצעות פרסום כתבות תוכן או ביצוע קניית קישורים מאתר BEST LINKS חייב להיעשות במיומנות כדי לאתר את כל האתרים שבהם ישמחו לשתף אתכם פעולה. באתרים אלה מציעים תעריפים שונים שמבוססים על נתוני הגלישה בהם ולפי זה אתם צריכים להחליט. שיקול נוסף הוא עד כמה גוגל מדרג את האתר הזה כאיכותי וככזה שיש להתחשב בכל מי שמפרסם בו ומציע קישורים שיוצאים ממנו לאתר שלו כדי להסיט אליו גולשים.