הכתבה נכתבה בשיתוף קשרים סוכנות לביטוח

לעיתים לא משנה כמה תנסו לתכנן ולדאוג ששום דבר לא ישתבש בדרך, אתם תמצאו את עצמכם נדרשים לכבות המון שריפות – שריפות שלא חשבתם עליהם. בדיוק בגלל הסיבות הללו, אנשים שרוצים לטוס בראש שקט יסגרו ביטוחים שונים שמטרתם לדאוג לכל מצב שעלול לקרות. 

צריך להדגיש כי הביטוחים אומנם לא יכולים לכסות בצורה מלאה את כל הבעיות והצרות, אך הביטוח בהחלט יכולים לכסות את רוב המקרים הבעייתיים. יתרה מכך, ההוצאה הכספית על ביטוח היא לא הוצאה שבאה ברגל, אך כאשר יש לכם את האפשרות להיות רגועים – זה שווה את הכול. לא משנה אם תסגרו ביטוח של חברת פספורט קארד או ביטוח של חברה אחרת, אתם תוכלו להגיע למצב שאתם טסים רגועים לגמרי.

עלולים לבטל את הטיסה? אל תישארו ללא מענה

יכולות להיות המון סיבות שבגללן אתם תמצאו את עצמכם מבטלים את הטיסה שלכם. אומנם אתם לא תעשו את הביטול בחפץ לב, אך לפעמים פשוט לא תהיה לכם ברירה אחרת. במקרה כזה מעבר לתחושת התסכול בגלל הביטול, אתם תמצאו את עצמכם מפסידים המון כסף – כך שזה עשוי להיות מצב לא נעים. אתם רוצים לטוס לחו"ל ראש שקט? אתם צריכים לדעת שגם במקרה של ביטול טיסה, אתם תוכלו לקבל את הכסף שלכם בחזרה.

אסור לכם לסגור ביטוח לחו"ל מבלי לעשות ביטוח ביטול טיסה. אפילו אם מדובר על סיכוי מזערי לביטול הטיסה, אתם לא יכולים לדעת מה צופן העתיד. ברגע שאתם עושים ביטוח שכזה, אתם יכולים להיות משוכנעים שאתם לא תמצאו את עצמכם נופלים בין הכיסאות בעתיד. גם אם חברת התעופה תסרב להחזיר לכם את הכסף, אתם תוכלו לקבל את הכסף מחברת הביטוח – כך שתוכלו לסגור טיסה חדשה במועד אחר ומבלי שתצטרכו להוציא עוד כסף מהכיס שלכם.

המזוודה הלכה לאיבוד? פשוט תבטחו אותה

אחד מהפחדים הגדולים ביותר של כל בן אדם שעולה לטיסה זה שהמזוודה לא תעלה ביחד איתו. ברוב המקרים במזוודה יש את כל הציוד החשוב ביותר, ואתם תרצו שהמזוודה תגיע ביחד אתכם ליעד. אם המזוודה לא תגיע, אתם תצטרכו לקוות שימצאו אותה – אך לא פחות חשוב אתם תצטרכו להסתדר ללא כל הבגדים והציוד האישי שלכם. אז איך תוכלו לטוס בראש שקט במצב הזה?

תבטחו את המזוודה שלכם! כיום גם חברת פספורט קארד וגם כל חברות הביטוח האחרות מציעות – ביטוח כבודה. כך שבמקרה שבו המזוודה הלכה לה לאיבוד, יהיה לכם אל מי לפנות על מנת לקבל את המענה המקצועי ביותר. החברה תדאג שיהיה לכם מספיק בגדים וציוד אישי להתנהלות המידית שלכם, וכמובן שהיא תדאג לסייע לכם באיתור המזוודה. כך שהטיול לחו"ל לא יפגע גם במקרה שבו המזוודה הלכה לאיבוד, כי לא מדובר על מקרה נדיר. מידיי שנה מתרחשים מיליוני מקרים שונים של מזוודות שפשוט נעלמות, ואיש לא יודע לאן הן הגיעו.

אל תיקחו סיכונים – הבריאות שלכם הכי חשובה 

גם אם אתם לא סובלים מבעיות בריאותיות, בזמן הטיול שלכם בחו"ל אתם עלולים למצוא את עצמכם סובלים מבעיה בריאותית. כך שאתם צריכים לדעת שיהיה לכם אל מי לפנות, ושיהיו לכם את כל הכלים על מנת להשיג לעצמכם את הטיפול הראוי. אך טיפולים רפואיים בחו"ל יכולים להיות מאוד יקרים, בטח כאשר אתם עושים אותם באופן פרטי. על מנת שתוכלו לשמור על הבריאות שלכם אתם תהיו חייבים שיהיה לכם ביטוח נסיעות בתוקף.

אתם לא יכולים לטוס בראש שקט לחו"ל, מבלי שאתם תדעו שלכל בעיה בריאותית אתם תוכלו לקבל מענה. זה לא משנה אם מדובר על טיול קצר או ארוך או על טיול למדינה באירופה או למדינה אחרת. אתם צריכים להיות בטוחים שתהיה לכם אפשרות לקבל טיפול רפואי הולם, כך לא תמצאו את עצמכם מסתבכים במדינה שאתם לא ממש מכירים. חברת הביטוח תדאג לכל הנושאים מסביב, ותסייע לכם לשמור על הבריאות שלכם.

עושים ביטוח לחו"ל? כך תבחרו את החברה הטובה ביותר עבורכם

  1. תבחרו בחברה שאתם יכולים לסמוך עליה, חברה שמנוסה בתחום של ביטוחים לחו"ל. כך אתם תוכלו להיות בטוחים כי בזמן האמת החברה תוכל לעמוד לצדכם, והיא תספק לכם את כל מה שאתם צריכים על מנת להמשיך את הטיול מבלי להיות בלחץ.
  2. תבחרו בחברה שמציעה לכם את תנאי הפוליסה הטובים ביותר. לכל חברת ביטוח יש את תנאי הפוליסה שלה, ולכן אתם צריכים לדאוג לקבל את התנאים שיאפשרו לכם לטוס בראש שקט. בלי פוליסה שתכסה אתכם בצורה מקיפה, אתם עלולים למצוא את עצמכם נופלים בין הכיסאות – וזה יכול להיות פספוס רציני.
  3. תבחרו בחברה שזמינה לענות לכם על שאלות באופן קבוע. אתם תצטרכו מידיי פעם לשאול שאלות או לקבל הכוונה מקצועית, ולכן שירות במקרה הזה הוא קריטי במיוחד. לא תרצו להגיע למצב שבזמן אמת, אתם תתקשו למצוא איש מקצוע שיוכל לתת לכם הכוונה מקצועית – אתם תרצו שמיד יהיה לכם עם מי לדבר.
  4. תבחרו בחברה שמציעה לכם עלות הגיונית, עלות שתוכלו לעמוד בה למשך כל תקופת הטיול שלכם. אתם מצד אחד לא צריכים לבחור בחברה שמציעה עלות נמוכה כי ככל הנראה מדובר על ביטוח חלקי. מצד שני תדאגו שהעלות לא תהיה יקרה מאוד, בכל זאת אתם רוצים לטוס עם קצת מזומנים לבזבוזים.